Temat informacyjny dla zaproszeń + formularzyk
Strona 1 z 1
Temat informacyjny dla zaproszeń + formularzyk
Hej hej~
W tym dziale będziemy spisywać wszystkie rozgrywki, jakie są prowadzone, dlatego prosiłabym, aby każda rozpoczynana gra byłą tutaj zapisywana w osobnym temacie. Możecie tutaj też szukać chętnych do grania pod to, co sami wymyśliliście.
I tak:
~Jeśli szukacie chętnych do tematu, proszę, by tytuł nowego tematu zaczynał się od "[SZUKAM] ... " - a w miejsce trójkropka wpisujecie jakąś nazwę dla rozgrywki. W pierwszym poście pomysłodawca wypisuje wszystko to, co sam stworzył i w danym temacie każdy chętny się zgłasza, może dodaje coś od siebie. Cały temat ma na celu wykrystalizowanie fabuły, typu, miejsca i uczestników. Kiedy wszystko się zakończy, prosimy o informację do admina, który wpisze rozgrywkę do spisu i zamknie temat. Będziemy wdzięczni, jeśli ostatni post w temacie będzie zawierał formularz zaproszeniowy (to bardzo ułatwi pracę).
~Jeśli już macie wszystko ustalone, to początek tytułu tematu prosimy zaczynać od "[ZAPRASZAM]... " - a w trójkropka, jak powyżej, wpisujecie cokolwiek, co dobrze "nazwie" waszą rozgrywkę. Każdy z członków gry musi zaakceptować/potwierdzić/zaznaczyć przyjęcie do wiadomości to zaproszenie, choćby jedno-słownym postem. Po akceptacji przez wszystkich administrator zamyka temat i wpisuje tę fabułę do spisu rozgrywek.
W przypadku modyfikacji tematów (otwierania, zamykania, dodawania graczy) prosimy o informację na PW. (błagamy: Nie personalnie, nie na fejsie, nie na gg, tylko na PW, admin też człowiek, może znieogarnić!)
Formularz zaproszeniowy:
W tym dziale będziemy spisywać wszystkie rozgrywki, jakie są prowadzone, dlatego prosiłabym, aby każda rozpoczynana gra byłą tutaj zapisywana w osobnym temacie. Możecie tutaj też szukać chętnych do grania pod to, co sami wymyśliliście.
I tak:
~Jeśli szukacie chętnych do tematu, proszę, by tytuł nowego tematu zaczynał się od "[SZUKAM] ... " - a w miejsce trójkropka wpisujecie jakąś nazwę dla rozgrywki. W pierwszym poście pomysłodawca wypisuje wszystko to, co sam stworzył i w danym temacie każdy chętny się zgłasza, może dodaje coś od siebie. Cały temat ma na celu wykrystalizowanie fabuły, typu, miejsca i uczestników. Kiedy wszystko się zakończy, prosimy o informację do admina, który wpisze rozgrywkę do spisu i zamknie temat. Będziemy wdzięczni, jeśli ostatni post w temacie będzie zawierał formularz zaproszeniowy (to bardzo ułatwi pracę).
~Jeśli już macie wszystko ustalone, to początek tytułu tematu prosimy zaczynać od "[ZAPRASZAM]... " - a w trójkropka, jak powyżej, wpisujecie cokolwiek, co dobrze "nazwie" waszą rozgrywkę. Każdy z członków gry musi zaakceptować/potwierdzić/zaznaczyć przyjęcie do wiadomości to zaproszenie, choćby jedno-słownym postem. Po akceptacji przez wszystkich administrator zamyka temat i wpisuje tę fabułę do spisu rozgrywek.
W przypadku modyfikacji tematów (otwierania, zamykania, dodawania graczy) prosimy o informację na PW. (błagamy: Nie personalnie, nie na fejsie, nie na gg, tylko na PW, admin też człowiek, może znieogarnić!)
Formularz zaproszeniowy:
- Kod:
[b]Uczestnicy:[/b]
[b]Dział:[/b]
[b]Rodzaj rozgrywki:[/b]
[b]Krótki opis:[/b]
Austria- Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737
Similar topics
» Temat informacyjny
» Gify temat 1+2 [Hajs się zgadza + Święta!]
» Event fantastyczny - Temat do kart postaci
» Gify temat 1+2 [Hajs się zgadza + Święta!]
» Event fantastyczny - Temat do kart postaci
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|