Ogłoszenia Admnistracyjne

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Sob Paź 13, 2012 5:00 pm

Moi drodzy, jak wczoraj się okazało, server forumpolish dał ciała i nie wszystkich wpuszcza na fora. Nie tylko na to, ale i na inne. Na tą chwilę ja sama siedzę na nie-swoim kompie, więc mogę walnąć to info, ale ze swojego lapka już nie wejdę. Także z dniem dzisiejszym do czasu rozwiązania problemów technicznych head-adminem zostaje Nauru! I proszę o słuchanie się jej. >:C
Usuwam wszystkich z grupy "karny jeżyk" i do rozwiązania kłopotów NIE NALICZAM wam nieobecności. Gdy tylko serwery zostaną naprawione, sytuacja wróci do normalności.
Proszę tych, którzy tego problemu nie mają, aby przekazali tego posta tym, z kim mają kontakt a kto nie wchodzi. Zgodne z założeniem, że praca w grupie daje lepszy efekt.
Jeżeli ktoś potrzebuje kontaktu do mnie:
gg: 9205749
skype: shadow88884
IMVU: postaci Yassamet lub HerrOesterreich (obydwa wciąż bez pakietu nazwowego)
Mój Chrome na laptopie dzisiaj do każdego forum dawał taki komunikat i instrukcje: http://vpx.pl/i/2012/10/13/kpbyz.png . Sama jeszcze nie testowałam tych punktów, ale być może jest w jednym z nich metoda rozwiązania kłopotów.
Poza tym melduję, że Niemcy na prośbę usera i przez fakt ile gra traci funkcje admina. Jednakże podejrzewam, ze we dwie z Nauru nie podołamy w kontroli forum, tak więc będziemy poszukiwać nowej osoby. Chętnych proszę, by zgłaszali się do mnie na pw, spośród was wraz z Nauru wybierzemy przyszłego szefa.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Czw Sty 24, 2013 5:43 pm

Uprzejmie donoszę melduję o:
1. stworzonych opisach modyfikatorów (dodawajcie własne!!!)
2. projektowaniu regulaminu eventów
... I ja się wezmę za zrobienie flag pod forami w Świecie! Macie moją oficjalną obietnicę!

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Czw Lut 07, 2013 12:23 am

Co by nie robić spamu miedzy podpisami w regulaminie: WPROWADZAMY REGULAMIN EVENTÓW!

1. Event jest prowadzony w każdy piątek pomiędzy godziną 20.00 a 23.00.
2. Zmiana dnia eventu musi zostać zgłoszona minimum 3 dni wcześniej przez Mistrza Gry (MG) w ogłoszeniach (jeśli wybrany MG nie jest adminem, ma obowiązek zgłosić to minimum 4 dni wcześniej do administracji, zaś admin do 3 dni przed początkiem eventu ma obowiązek zamieścić takowe ogłoszenie). Zmiana czasu (godzin eventu) musi zostać zgłoszona do 24 godzin przed jego rozpoczęciem.
3. Są dwa rodzaje eventów. Jeden zawiera fabułę i przenosi postacie w trybie zwykłym do odpowiedniej krainy. Drugi typ nie ma fabuły, a jedynie nadaje zmianę każdej postaci (modyfikator) oraz zmienia świat, w którym oni się znajdują. Przykład tego drugiego: Każda postać została zmieniona w jakiegoś elfa (mroczny, Wysoki, złoty, itp.), zostali przeniesieni do lasu. Każdy event prowadzi Mistrz Gry.
4. W wypadku prowadzenia eventu z modyfikatorami dana postać zachowuje się bardziej pod modyfikator, a mniej pod siebie. Nie możemy jednak całkowicie zapomnieć o kanonie.
5. Mistrz Gry w każdym evencie jest JEDEN. Jeśli MG uzna, iż nie da rady sam, może wybrać sobie Zastępcę (ZM), jednak to zdanie Mistrza jest najważniejsze.
6. Domyślnie MG jest jeden z adminów, jeśli jednak user chce poprowadzić kolejny event, ma do tego prawo, jednak musi to zgłosić na 5 dni przed rozpoczęciem eventu oraz przypomnieć się na dzień lub dwa przed.
7. Decyzja Mistrza Gry jest najważniejsza i niepodważalna, jednakże mistrz NIE MA PRAWA prowadzić eventu dla SIEBIE. Event jest dla ludzi, dla zwykłych userów, więc ich propozycje, pomysły oraz typowanie należy brać pod uwagę. To też nie oznacza, iż MG musi prowadzić rzecz pod dyktando userów. Należy tak wyśrodkować swoją wizję eventu i pomysły graczy, by spleść je w jedno. Przykład:
MG mówi: Znaleźliście się w strasznym i ciemnym lesie. I tylko jedna droga jest w miarę widoczna i wydeptana.
Polska: *A co tam! Pobiegł między drzewa w losowym kierunku, zawieszając*
MG mówi: W porządku, Polska pobiegł w losowym kierunku, po czym potknął się o wystający korzeń, a z kierunku przed sobą usłyszał warczenie wilka.
… Ze strony administracji: Kreatywność graczy jest naprawdę bardzo mile widziana i dobry Mistrz Gry potrafi z niej czerpać, ulepszając tym samym tę rzecz, którą prowadzi. Jeśli jednak projekt eventu jest zrobiony na bardzo ścisłych ramach albo przedstawia historię i MG nie życzy sobie tego, by ktoś modyfikował jego wymysł, powinien to zaznaczyć na początku eventu.
8. MG nie może też ingerować za bardzo w grę userów. Nie wolno mu decydować za nich, co ich postacie czują ani gdzie idą, może jedynie zwracać uwagę na ten element fabuły, który chce ruszyć, dając graczom (ludziom) znak, co powinni zrobić.
9. Postacie, które są od początku w fabule wchodzą do niej po poście opisowym MG. Spóźnialscy jednak takiego przywileju nie mają. Mistrz Gry musi ich wprowadzić. Dobry MG zawsze zadaje pytanie osobie, która dołączyła po czasie, czy dana osoba chce, by ją wprowadzić, jednak nie wszyscy o tym pamiętają. Wtedy prosimy, ale dana osoba w nawiasie poinformowała MG, że chce dołączyć. Dobrze jest też, jeśli MG w nawiasach wyjaśni spóźnionemu po krótce, co się dzieje w fabule. OFICJALNIE ZABRONIONE JEST WCHODZENIE SAMODZIELNIE! To nie jest zwykłe CB, to event, zatem musi zostać zachowana płynność fabuły i całkowita kontrola Mistrza nad tym, co się dzieje.
10. Bywają sytuacje na evencie, że to, czy dane pomysły graczom się powiodą nie są pewne (są to wszelkiego rodzaju bójki, specjalne ataki, skoki na dość sporą odległość i tym podobne). W takich przypadkach dobrze jest, jeśli Mistrz Gry ma przy sobie kostkę. Prosi się graczy, by ufali MG w tym jak rzucają i jak przeliczają ilość oczek na sytuację, tak samo wymaga się od MG, by byli bezstronni i rzucali raz, nie zaś aż osiągną swój wymarzony efekt. Nie wymagamy też posiadania kostek D&D, aczkolwiek, jeśli MG takową ma i się na nich zna, to bardzo dobrze o nim świadczy.
11. CAŁY event, od góry do dołu ma zostać zarchiwizowany dla potomnych. Za kopiowanie domyślnie odpowiedzialny jest Mistrz Gry, jednak może to zrobić inna osoba (jeśli on ją o to poprosi lub jeśli takowa sama się zgłosi)
12. W kopii eventu znajduje się jedynie fabuła oraz posty Mistrza. Posty wejścia i wyjścia z chatboxu userów oraz wszelkie rzeczy pisane w nawiasach mają zostać wykasowane. Dlatego też uprasza się, by rozdzielać posty z fabułą i posty z nawiasami, gdyż inaczej obrabianie kopii jest dość problematyczne. Posty mistrza, ponieważ zawsze są na ChatBoxie pogrubione, prosi się również, by pogrubiać w kopii do wspomnień z CB ([.b]---[/.b] – tylko bez kropek).
13. UWAGA! Osoba, która obrabia kopię eventu MA PRAWO poprawiać wasze literówki, spacje i tym podobne rzeczy (wyjątkiem jest, jeśli te błędy robione są specjalnie). Również: Jeśli dana osoba rzuciła post z błędem i później drugi z poprawką, to osoba korygująca poprawia ten pierwszy post, a ten drugi kasuje.
14. osoba, która obrobiła kopię eventu umieszcza go jako nowy temat we Wspomnieniach z Chatboxu. W tytule podaje nazwę (ustaloną przez MG) oraz osobę, która daną rzecz prowadziła. Do posta właściwego przekleja całą kopię eventu po modyfikacji o niepotrzebne rzeczy. Przy najbliższej okazji jeden z administratorów wejdzie w ten temat i go zablokuje.
15. Kod do wpisania dla mistrzów gry, do pogrubionego posta: /.me MG mówi: - bez kropki. I analogicznie można wpisać „robi”, „śmieje się” i tym podobne rzeczy.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Nie Mar 03, 2013 9:35 pm

Korekta regulaminu, dodano nowy punkt!
5. Nie akceptujemy stałej nyotalii. Konta typu fem!Prusy, male!Węgry nie uzyskają akceptacji, gdyż to blokuje modyfikatory wobec postaci "tradycyjnych". Szukajcie OC, może dawnych krajów leżących na tych terenach, jeśli chcecie takie coś tworzyć.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Sro Mar 13, 2013 1:12 pm

APEL!

Moi drodzy gracze forum, jest jedna sprawa, która mnie, jako adminkę, niezwykle dręczy. Dochodzą mnie pogłoski, iż nasze forum ma bardzo złą opinię w fandomie. Na tą opinię możemy zapracować nie tylko trzymaniem poziomu tutaj, ale również utrzymaniem dobrej opinii wśród innych, zewnętrznych ludzi. Jako admin nie przyjmuję nawet do wiadomości, iż to ktoś z Was rozsiewa te plotki, jednak jeśli ten niezwykle czarny scenariusz się potwierdzi, podejmę radykalniejsze kroki. Zrozumcie, jesteśmy drużyną, szanujemy siebie nawzajem jak i to forum, które, bądź co bądź, tworzycie Wy. Dlatego jeśli jest osoba, która grając tu nagabuje na nas na innych forach, proszę, aby albo zaprzestała rozsiewać złą opinię albo podała swoje konto do kasacji.
Nie proszę was o to, byście rozpowiadali wszędzie, że nasze forum jest wspaniałe i cudowne. Bo nie jest i ja o tym wiem. Ale proszę, żebyście reagowali, gdy ktoś inny określa tę stronkę jako złą i nie wartą uwagi oraz byście sami czegoś takiego nie głosili.

Z poważaniem
Austria, założycielka forum i jedna z adminek.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Sob Kwi 20, 2013 6:01 pm

Nowelizacja regulaminu:

6. Postać bez niepodległości, jeśli nie została zdefiniowana przez Himę w mandze, musi mieć w świecie rzeczywistym własny rząd, prawo, a najlepiej autonomię. Nie chcemy zbytniego rozdrobnienia.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Nie Lip 14, 2013 8:48 pm

Z przykrością ogłaszam, iż Nauru opuściła nasze forum.
W związku z tym awansowałam Prusa na stanowisko administratora, udzieliłam też tego stanowiska Francji. Nie są to oczywiście awanse bez powodu. Moderatorem zaś został Anglia.

Proszę o uszanowanie nowej władzy.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Pią Lis 01, 2013 10:09 pm

Zauważyłam, że znów zaczęliście opuszczać obecność na cb bez słowa. Przypominam, że wedle regulaminu postać musi na chatbox wejść i z niego wyjść, aby została zachowana logika i ciągłość gry fabularnej. Proszę o tym pamiętać - jeżeli wylogujecie się bez wyjścia postacią jest to równoznaczne z zemdleniem tej postaci.
Również proszę, by na chatboxie NIE tworzyły się grupki wzajemnej adoracji. Jest to zniechęcające dla innych graczy, którzy przychodzą dla zwykłego funu. Jeśli chcecie pisać tylko z jedną bądź kilkoma wybranymi osobami, to zapraszam do pisania postów. ChatBox jest od pisania ZE WSZYSTKIMI. ~Austria

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Admin główny on Nie Kwi 13, 2014 12:39 pm

Server forumpolish przeprowadza remont i w związku z tym nie wszystkim działa chatbox. Mi samej działa tylko z telefonu. Nie jest to wina nasza, tylko servera głównego, dlatego proszę o cierpliwość. Mamy nadzieję, że problem szybko minie.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Austria on Pon Sie 18, 2014 12:15 am

Ogłaszam nowy skład administracyjno-funkcyjny:
Yass - Austria, Germania, Mali - Admin główny. Na forum pełni funkcję specjalistki od fabuł, eventów, i koordynatorki administracyjnej. W kartach postaci zajmuje się głównie polityką zagraniczną i gospodarką krajów.
Nau - Nauru, Saint Lucia - Admin prawny. Na forum sprawdza, czy nikt nie łamie regulaminu oraz jest tą osobą, do której userzy powinni się zgłaszać - pełni funkcję socjalną. W kartach postaci kontroluje kanoniczność.
Gento - Anglia, Nowa Zelandia - Admin fabularny. Kontroluje, czy wszyscy dobrze się bawią oraz także prowadzi eventy. Często inicjuje nowe pomysły. W kartach postaci sprawdza spójność, czy dany user sam sobie gdzieś nie zaprzeczył.
Yuri - Chiny, Ameryka, Tajwan - Grafik forumowy, kiedy trzeba - zmienia wygląd forum, poprawia kodowanie stronki.
Wheatu - Słowacja, Meksyk, Łotwa - Drammar nazi. Moderator chatu kontrolujący sytuację pod nieobecność adminów i pod obecność adminów też.

_________________
avatar
Austria

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Austria on Czw Gru 11, 2014 8:53 pm

Rozszerzono możliwości avatarowe. Nowe maksimum: 250 x 300 pikseli.

_________________
avatar
Austria

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Austria on Pon Sty 19, 2015 3:27 pm

Więc tak~
Trochę nas nie było, także dopiszę dawne i obecne zmiany:

1) Tak, powstał nowy dział. Jest on po to, by odróżnić posty z nieobkami i modami od tych postów ważniejszych.
2) Zostałyśmy z Nauru we dwie. Do akceptacji karty postaci potrzeba zgody nas obojga. Do grupy moderacyjnej zaś doszła Turcja, która bardziej zwraca uwagę na waszą aktywność i organizuje spontaniczne short-eventy.
3) A, właśnie - wznawiamy MGowanie poza eventami. Naturalnie eventy kręcą się z częstotliwością jeden w ciągu tygodnia, jednak do tego (wedle próśb wielu z was) czasem ekipa wprowadza drobne akcje, typu grasujący kot w kuchni. Jeśli ktoś sobie nie życzy, by w jego obecności tego organizować (np. nie lubi, kiedy jego własny pomysł jest przerywany przez MG), prosimy o informację na privie którejkolwiek z adminek.
4) Już od jakiegoś czasu działa nowe podforum, gdzie zgłasza się rozgrywki postowe. Obowiązkiem jest przed rozpoczęciem pisania zgłosić temat tam, choćby dlatego, że prowadzimy tam też spis rozgrywek. Dodatkowo można zgłaszać swoje pomysły w stylu "mam taki a taki pomysł i szukam chętnych". Jest też tam temat, w którym można zgłosić swoją postać do pisania czegokolwiek.
5) Z otwartymi ramionami przyjmiemy kolejnych chętnych do prowadzenia eventów, obecnie aktywnie działamy w trójkę (ja, Syberia, Turcja), czasem pojawiają się inni, ale przy widmie zbliżającej się sesji nie wiemy, czy damy radę podołać prowadzeniu co tydzień.
6) W marcu prawdopodobnie ruszymy temat z eventem wakacyjnym, to tak na zaś piszę.

_________________
avatar
Austria

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Austria on Sro Lut 04, 2015 11:54 pm

Problemy z serwerem
Informujemy, że serwer forumpolish wprowadza nowy chatbox i przez (prawdopodobnie) kilka dni będzie go testować. CB będzie się wieszać, archiwum będzie się sypać, CB może się w ogóle nie wczytać, tonie nasza, lecz serwerowa wina. Przepraszamy za chwilowe niedogodności.

_________________
avatar
Austria

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Gość on Pon Mar 23, 2015 11:01 pm

Drodzy użytkownicy
Ogłoszenie nie zawsze dotyczy przykrych rzeczy, jednak, niestety, tym razem tak będzie. Grono administracyjne zadecydowało o podjęciu radykalnych działań i tym samym odsunięciu jednego gracza z grona użytkowników naszego forum. Nie będziemy się pluć i wdawać w zbędne dyskusje, jednak niech wam będzie wiadomo, że w całym Internecie, a więc również na tym forum, obowiązuje netykieta i zakaz obrażania innych użytkowników. W związku z tym OBRAŻANIE userów z naszego forum NA INNYCH FORACH, wylewanie żali na administrację ZA JEJ PLECAMI i NASTAWIANIE przeciwko nam innych for JEST ABSOULTNIE NIEDOPUSZCZALNE. Pisanie na tym forum ma być przyjemnością dla wszystkich – tak jest w założeniu. Jeśli jednak są osoby, które nie potrafią zdystansować się od życia w Internecie i zachowują się cynicznie i niedojrzale, psując opinię i atmosferę na forum, nie możemy tolerować takiego zachowania.

Jesteśmy ludźmi, wszyscy. Mamy zajęcia, sesje, matury, dość życia w rzeczywistym świecie i często dopadające nas zmęczenie. Nikt jednak nie jest i nie będzie faworyzowany. Jeśli zamiast spokojnego dialogu otrzymujemy oskarżenia i wyszydzanie innych, nie ma innego sposobu niż stanowcze kroki.

W imieniu całej administracji forum Die Perfekte Hetalia
Nauru

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Austria on Wto Mar 24, 2015 1:04 pm

Koleżanki i koledzy,
Dodam coś od siebie, ponieważ nigdy w najgorszych wizjach nie spodziewałabym się, że do tego dojdzie. Mimo to, zrobiłyśmy, co trzeba było, jest nas o jedną osobę mniej. Powód jest znany z posta Nau, jest to jawne obrażanie jednego z członków forum oraz oczernianie dPH na innym forum. Chciałam jednak prywatnie dodać - poprzez działanie tej osoby trzykrotnie miałam ochotę zamknąć forum i dwukrotnie przenieść na inny serwer. Mam nadzieję, że już więcej tego uczucia nie doświadczę, jak i że nikt tego nie doświadczy.
Gra na forum, to przyjemność, pamiętajcie o tym. Są na pewno osoby, które z tym czynem się nie zgodzą, są też osoby, które w innych sprawach mają uwagi. Dlatego temat do uwag i skarg jest otwarty dla Was - przez najbliższy tydzień będziemy przyjmować wszystkie zażalenia i skargi bez prób wytłumaczenia się (skargi po tygodniu będziemy już wyjaśniać, jeśli wyjaśnień będą potrzebować, naturalnie temat jest dla was otwarty zawsze). Chcemy poznać, co was trapi, bo bez tego nie da się zmieniać „na lepsze”. Będzie nam jednak łatwiej, jeśli będziecie to pisać w temacie dla userów, nie dla gości - będziemy wiedzieć, do kogo się zwrócić z prośbą o rozwinięcie kwestii. Jeśli ktoś czuje się na forum gnębiony, także niech pisze, bo macie moje słowo, że nie jest to celem żadnej z nas. Jednak żeby rozwiązać kłopot, potrzebna jest rozmowa, chęć rozmowy z obu stron. Z naszej chęć zawsze jest.
Sprawa chatboxu, którą dziś zaobserwowaliście zapewne, jest powiązana w części. Nie chcieliśmy, by działania były komentowane na gorąco, opinia impulsywna nie jest dobra i czasem prowadzi do sprzeczki. To jednak mniej ważny powód. O wiele bardziej niepokojącym było to, co zostało zaobserwowane w sieci dnia poprzedniego - trzy niezależne serwery forumowe miały awarię (mojeforum, zuuz, cba). Nie wiadomo było, czy forumpolish też nie usiądzie, ludzie siedzący na chatach na forach obciążają serwery. Awarie zostały już naprawione, hosty działają, także CB zostało aktywowane.
Na dniach będziemy zmieniać skórkę forumową. Będziemy wtedy dostępne i każdy, ale to każdy z was ma prawo do komentowania, doradzania i krytykowania.
Na koniec publikuję skład administracji na tę chwilę:
Wheatu/Słow/Meksiu - Nasz jedyny moderator. : ) Głównym zadaniem jej jest pilnowanie, byście pilnowali regulaminu tak samo na chacie, jak i w postach. Opiekuje się także spisem postaci zajętych.
Juliusz Cezar Tupacz/Turek - Pełnoprawny admin od kilku miesięcy. Kontroluje chat i częstość ludzi, dodatkowo stale uzupełnia bannery w wymianie. Od tej chwili przejmuje funkcję tworzenia grafiki forum.
Nau/Nauru - Admin od czasu założenia forum, pełni funkcję sędziego na forum. Kiedy wybucha jakakolwiek sprzeczna na forum, Nau porównuje podejścia obu stron i wyznacza stanowisko (które później ja przekazuję) oraz czynnie kontroluje jej przebieg. Ocenia też najnowsze pomysły userów i reszty grupy, sprawdza co jakiś czas przebieg gier w postach oraz to, czy konta nie mają zbyt długiej absencji.
Yassamet/Austria - Założyciel forum, admin technik i koord. Chociaż Nau i Tupacz mają w swoich zagadnieniach wyłączność, ja przed ich działaniami jestem informowana, w ten sposób nie wchodzimy sobie w drogę. Zajmuję się forum od strony technicznej podstawowej (większość kodu html na stronie głównej jest nie moja, co przyznaję), jestem odpowiedzialna za spis rozgrywek i jestem odpowiedzialna za eventy na CB.
To wszystko na tę chwilę, jednak forum prawdopodobnie przejdzie więcej zmian.
Z poważaniem,
Członek administracji Die Perfekte Hetalia, Yassamet

_________________
avatar
Austria

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Austria on Czw Mar 26, 2015 8:27 pm

Kochani,
Zapowiedzieliśmy zmiany, więc będą zmiany. Wygląd się tworzy, a tymczasem:
>Wraz z dniem 1 kwietnia godziną 23:59 zostanie zamknięty dział dla gości. Definitywna większość z Was i tak problemy przekazuje nam na gg bądź priv, a kto tego nie czyni, ten zawsze znajdzie sobie osobę trzecią, która za niego problem "załatwi". Informacje o plagiacie od zawsze były na wszystkich forach zgłaszane poprzez priv do administracji. Mamy nadzieję, że nas zrozumiecie.
>Wprowadzamy rezerwacje postaci. Dziś lub jutro pojawi się to w regulaminie, jednak każda rezerwowana postać ma obowiązek podać swój deadline rezerwacji. Maksymalny czas wyczekiwania na konto - sześć pełnych tygodni.
>A tak z milszych rzeczy - wprowadzimy na forum dwa liczniki. Będziemy graczom zliczać ilość eventów, które przeżyli oraz ilość, które poprowadzili, ma to wymiar czysto statystyczny i żartobliwy.

~Członek administracji Die Perfekte Hetalia, Yassamet

_________________
avatar
Austria

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Austria on Wto Lip 28, 2015 7:59 pm

Informujemy, że:
W dniach 1 sierpnia - 10 września 2015 rekrutacja nowych osób będzie ZAMKNIĘTA. Musimy zrobić porządek wśród starych ludzi, część osób przetrzymuje konta przez autologi, zlokalizowanie ich zajmie nam czas. Wcześniej przeprowadzaliśmy takie operacje także, ale teraz jest jedna zasadnicza różnica - jest Was dużo. Dlatego musimy zamknąć wprowadzanie nowicjuszy.
Konta, które zostały zrobione przed 1 sierpnia,ale nie mają jeszcze dodanych bądź zatwierdzonych kart postaci naturalnie kasowane nie będą i mają pełne prawo stać się pełnoprawnymi userami.
Forum nie jest zamknięte całkowicie, przyjmujemy postaci kanoniczne występujące więcej, niż raz, wyszczególnione w poniższej liście. W pozostałych przypadkach umożliwiamy rezerwacje postaci, występuje tu zasada pierwszeństwa. Rezerwacje mogą być przekazywane przez innego usera lub na moje gg: 9205749.

Lista wyjątków od zamknięcia:
Białoruś
Chiny
Estonia
Grecja
Hiszpania
Hongkong
Islandia
Japonia
Litwa
Monako
Sealandia
Seszele
Szwecja
Tajwan
Węgry
Włochy Północne

Skreślone osoby - oczekujemy na korektę karty postaci.

_________________
avatar
Austria

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Austria on Wto Sie 18, 2015 7:41 pm

Kochani... Niniejszym informuję o drugim w ciągu trwania naszego forum odejściu Nauru. Tym razem ponoć na wiele miesięcy, mam naprawdę gorącą nadzieję, że wróci. Jej wkład w forum był ogromny.
Skład administracyjno-moderacyjny uszczuplił się o jedną osobę. W obecnej sytuacji daję kredyt zaufania Irlandii i zatwierdzę jej okres próbny. Właśnie organizujemy sobie podział obowiązków na forum, niedługo opublikuję oficjalny podział tutaj w ogłoszeniach.
Rozpytałam graczy z eventu postowego, jednak większość nie wyraziła chęci kontynuacji. W takim wypadku event zamykam i przywracam w trybie pilnym eventy na chatboxie. Pierwszy z nich poprowadzę ja 22 sierpnia, w sobotę. Przypominam, że CB ma nowy wygląd (a raczej poprawiony, wiele rzeczy pozostało niezmienionych).
Zamknięcie rekrutacji podtrzymujemy, rekrutację otworzymy we wrześniu (oczywiście z wyjątkami wyszczególnionymi w liście).
Przypominam o trwającym plebiscycie postaciowym, do którego tak chętnie się gracze zgłosili, jednakże na tym ich aktywność się skończyła. Trwa głosowanie. Będzie trwać do połowy września. Jeżeli metodyka głosowania jest dla Was niejasna, nie bójcie się zapytać. Nikt z nas nie gryzie.

Z poważaniem,
członek administracji forum Die Perfekte Hetalia, Austria.

_________________
avatar
Austria

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 737

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Ogłoszenia Admnistracyjne

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach