Regulamin forum wersja 2.0
+38
Wyspy Owcze
Prusy
Włochy Północne
Grecja
Kanada
Niemcy
Persja
Afganistan
Serbia
Anglia
Grenlandia
Włochy Południowe
Norwegia
Egipt
Walia
Zimbabwe
Cypr Północny
Polska
Turcja
Liechtenstein
Berlin
Irlandia
Celt
Rumunia
Kornwalia
Germania
Meksyk
Transylwania
Irlandia Północna
Ukraina
Dania
Święte Cesarstwo Rzymskie
Rosja
San Marino
Finlandia
Seborga
Szkocja
Admin główny
42 posters
:: Formalności :: Regulamin
Strona 1 z 2
Strona 1 z 2 • 1, 2
Regulamin forum wersja 2.0
Regulamin Die Perfekte Hetalia
Ogólne:
1. Forum jest typu pbf (play by forum) i bazuje na mandze i anime autorstwa Hidekaza Himaruyi. Zezwalamy tutaj na postaci nie stworzone przez autora (tzw OC), o ile spełniają kryteria regulaminowe. Ponadto, obok bazy kanonicznych wydarzeń z fabuły stworzonej przez autora, na sytuację na forum czynnie wpływają obecne wydarzenia na arenie międzynarodowej (umowy polityczne, gospodarcze, itp).
2. Forum jest prowadzone w języku polskim. Kwestie postaci czy chwilowe rozmowy użytkowników mogą być naturalnie prowadzone w obcych językach, jednak dominującym językiem jest polski i to jego zasad ortograficznych, gramatycznych i interpunkcyjnych staramy się trzymać. Za częste i nie mające wydźwięku humorystycznego naruszanie reguł językowych będą wyciągane konsekwencje.
3. Choć to logiczne i znane wszędzie, powtarzam w regulaminie: NIE WOLNO W OGÓLE obrażać innych, hejcić, kazać, ubliżać i poniżać. Jesteśmy drużyną moi państwo, WSZELKIE konflikty i spory rozwiązuje administracja. Każde naskakiwania, urazy i kłótnie też od razu proszę nam zgłaszać. Nie chcemy rozłamów, weźcie to sobie do serca. Po jednym takim występie user dostaje pouczenie, po kolejnym jednak już dostaje bana do odwołania.
4. Dozwolone na forum są:
a) Postaci kanoniczne (w tym również kanoniczne prowincje, landy i mikronacje) - twory te mają pierwszeństwo,
b) Obecnie istniejące kraje niekanoniczne (np. Słowenia, Meksyk),
c) Byłe kraje lub autonomie, istniejących min. 50 lat (np. Syberia),
d) Obecnie istniejące kolonie (np. Falklandy, Kajmany),
e) Rejony autonomiczne (np. Palestyna, Tybet),
f) Jednostki administracyjne posiadające oddzielny rząd i prawo (np. stany USA, kantony Szwajcarii),
g) Personifikacje Starożytnych (np. Germania, Rzym, Słowiańszczyzna, Hun, Starożytna Grecja, Iberia).
Zakazane jest tworzenie OC:
a) Miast (np. Warszawa, Monachium),
b) Jednostek administracyjnych nie posiadających autonomii (np. województwa Polskie),
c) Terenów geograficznych nie posiadających autonomii (np. Karaiby),
d) Starszych wersji obecnych krajów (np. PRL, ZSRR, Cesarstwo Austriackie, Wielkie Księstwo Moskiewskie).
W przypadku problemów z określeniem tworu należy zwrócić się do administracji o rozpatrzenie sprawy indywidualnie.
5. Postaci kanoniczne staramy się prowadzić wedle kanonu. Drobne modyfikacje są dozwolone, jeśli maja one odzwierciedlenie w mentalności kraju w świecie rzeczywistym.
6. Postaci niekanoniczne staramy się budować na podstawie mentalności, historii, stereotypów oraz obecnej polityki i gospodarki danego kraju bądź innego tworu.
7. Nie akceptujemy stałej nyotalii. Konta typu fem!Prusy, male!Węgry nie uzyskają akceptacji, gdyż to blokuje modyfikatory wobec postaci "tradycyjnych". Szukajcie OC, może dawnych krajów leżących na tych terenach, jeśli chcecie takie coś tworzyć.
8. Do tematu pairingów podchodzimy na luzie. Cracki również są dozwolone, choć nie za bardzo wymyślne. Najlepiej, jeśli userzy podadzą krótkie sensowne wyjaśnienie, jak dane osoby się poznały.
9. Fluffy dozwolone. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy jakaś osoba wyraźnie poprosi, by na czas jej obecności ich nie pisać. Należy to uszanować.
Konto i multikonta
1. Regulamin, który teraz czytasz należy podpisać. Czytelnie.
2. Ważna jest aktywność usera tak na CB, jak i w postach. Uprasza się więc o możliwie częste wizyty na forum, branie udziału w grze.
3. Jeśli przez miesiąc danego usera nie będzie, a w temacie do spraw nieobecności nie będzie informacji usprawiedliwiającej, konto jest kasowane w trybie natychmiastowym.
4. Postać można zarezerwować. Aby to zrobić, należy napisać do któregokolwiek admina z prośbą o daną postać i podać prawdopodobną datę stworzenia konta. Czas rezerwacji nie może być dłuższy, niż sześć pełnych tygodni. Rezerwacja jest wymazywana po upłynięciu czasu, jaki gracz sam sobie nadał. Oczywiście jeśli ktoś wcześniej zarezerwował postać, nie można jej zarezerwować „na później”. Oczywiście także postaci rezerwowane muszą spełniać kryteria przyjmowanych postaci na forum (np. nie przyjmiemy rezerwacji miasta).
5. Aby dostać zgodę na multikonto, trzeba grać minimum trzy miesiące na forum. Po tym czasie pytać się któregoś z adminów. Zezwalamy na trzy konta na jedną osobę, jednak wśród nich jedna postać powinna być kanonem. Oczywiście, jeśli ktoś ma w rezerwie wciąż jedną wolną postać, nie musi tego kanonu robić.
6. Po utworzeniu multikonta należy się zameldować w temacie z ich spisem.
7. Avatar nie większy niż 250x300, powinien zawierać tylko lub wyróżnioną na tle innych postać.
Karty Postaci
1. Na napisanie KP masz, drogi czytelniku, 14 dni.
2. Karta twej Postaci NIE MOŻE być plagiatem od innej osoby. Jeśli ta sama karta funkcjonuje gdzieś na innych forach, prosimy o drobny dopisek pod nią. Jeśli była pisana przez inną osobę i jest zgoda od tamtego usera na wykorzystanie, również prosimy to odnotować w KP. Po odkryciu plagiatu konto zostaje bezpowrotnie skasowane.
3. W temacie podany jest wzór karty. Nie jest on sztywny i ramowy, jednakże zawiera najważniejsze punkty, których pominąć w karcie nie wolno. Dodatkowe punkty pisane przez usera są jak najbardziej dozwolone.
4. Jeden obrazek postaci na początku KP prosimy wyświetlić.
Zasady pisania na CB
1. User ma możliwość wchodzenia (w tym grania) na ChatBox bez karty postaci przez 5 dni od momentu rejestracji. Po upływie tego czasu będzie ustawicznie wywalany z chatboxu przez admina z rozkazem "idź pisać kartę, wersja demo się skończyła" (i tak was kochamy!)
2. Nie pojawiamy się znikąd i nie znikamy bez słowa – postać musi wejść i wyjść na CB, niezależnie, czy zrobi to drzwiami, oknem, szybem wentylacyjnym, czy zaklęciem. Proszę o pisanie postów w fabule wprowadzających i wyprowadzających postać.
3. Nie robimy spamu. Piszemy jak najmniej postów pod sobą. Nie robimy z cb typowego gg, nie nadwyrężamy entera, trzymamy poziom. Przykładowo:
Dobrze:
- *zerknął na Arthura zdziwiony* Ale przecież powiedziałeś, ze ją kochasz…
- *zawołano go, to odwrócił siedo Yao* Tak, słucham Ciebie?
- (*się do // Ludzie, a w ogóle…)
Źle:
- Anglik, słuchaj
- ty byłeś ostatnio
- na imprezie u Szkota
-co nie?
- Słuchaj, widziałeś może
- Tamtą lalę w różowym?
4. Nie wklejamy obrazków na CB.
5. Do zmian na fem!, male!, chibi! nic nie mam. A nawet – zachęcam do większej kreatywności. Tutaj każdy może się zmienić w co tylko chce. Jedynym ograniczeniem jest to, że zmiana taka trwa 24 godziny i jest możliwa 3 razy w miesiącu, biorąc pod uwagę miesiące kalendarzowe. Terminy tych zmian meldujemy w temacie stworzonym właśnie w tym celu.
6. Jako userzy piszemy w nawiasach. Poza nawiasami – mówimy jako postać. Proste?
7. CB jest dokładnie opisane w stosownym temacie. Jeśli postacie wychodzą na spacer poza CB, lepiej jest przenieść się na prywatny komunikator. Wprowadzanie dodatkowych elementów, jak np. drugie akwarium, dodatkowych pomieszczeń nie jest mile widziane, acz nie zabronione. Lepiej jest zapytać się admina, jeśli jest dostępny bądź rzucić post w temacie do propozycji. Pomysły userów są wyrażane sporą aprobatą.
8. Porno-time jest między 1 w nocy a 8 rano. Pisanie o innym czasie jest dozwolone, jeśli wszystkie obecne na CB osoby wyrażą zgodę na erotykę. Należy uszanować dobry smak innych.
9. MOŻNA zabijać innych. Zabita osoba ma pół godziny przerwy. Po tym czasie następuje spawn na kamieniu runicznym.
10. Bójki i inne szybkie zagrania - Zabroniony jest opis akcji, która nadmiernie ingeruje w działania drugiego gracza, tudzież nie daje mu czasu reagować(bronić się). Jedna osoba nie może sterować postacią innego usera, jeżeli ma to znaczący wpływ i dany user sobie tego nie życzy. W wypadku bójki bądź spornej sytuacji proszę dojść do porozumienia poza fabułą tudzież poprosić o rozsądzenie sporu admina bądź moderatora.
Rozgrywki
1. Zanim zaczniecie pisać rozgrywkę, prosimy o stworzenie tematu w dziale "Zaproszenia", w którym podacie, z kim piszecie, gdzie piszecie oraz czy inni mogą dołączać. W tym samym dziale możecie też szukać chętnych do napisania takiej a takiej fabuły. Wszystko jest rozpisane w tym podforum i prosimy o cierpliwe zapoznanie się.
2. Normalnym tekstem piszemy to, co postać robi. Od myślnika i pogrubioną czcionką to, co nasz podopieczny mówi, a kursywą to, co myśli. Przykładowo:
„…
Zestresowała go bardzo ta sytuacja. Nie był nawykły, że ktoś tak nagle się do niego przytula, a do tego jeszcze tak urodziwa kobieta, jak ona. Co robić, co robić? - brzmiało mu w głowie niczym mantra.
-Cz-czy to jest część terapii? – zapytał w końcu.
…”
3. Jeden post ma mieć długość minimum czterech zdań pojedynczych. Mile widziane dłuższe, o wiele dłuższe.
4. W postach nie piszemy uśmieszków. Jedynie w krótkiej notce w nawiasie pod postem, słowie od usera mogą one być. Starajcie się jednak też tych notek nie dawać.
5. Dobrze dobierajcie miejsca. Macie dostępny cały świat, ponadto miejsca tzw. „randomowe”, czyli bez określenia, gdzie dane miejsce się znajduje.
6. Rozgrywki z czasów dawnych piszemy w podforum Historyczne.
7. Rozgrywki prowadzone w podforach Science-fiction oraz Fantasy są wyjęte z fabuły na CB, mogą jedynie pojawić się jako czyjś sen. nawiązanie do nich jako prawdziwych wydarzeń może wystąpić jedynie w kolejnych rozgrywkach w tych konkretnych podforach.
8. W dziale Zmiennicy można robić, co się żywnie podoba. Istnieje tylko jeden warunek – przynajmniej jedna z osób biorących udział w rozgrywce, to postać z Hetalii.
Eventy na CB
1. Event jest prowadzony w każdy piątek pomiędzy godziną 20.00 a 23.00, chyba, że MG zapowie inaczej.
2. Zmiana dnia eventu musi zostać zgłoszona minimum 3 dni wcześniej przez Mistrza Gry (MG) w ogłoszeniach (jeśli wybrany MG nie jest adminem, ma obowiązek zgłosić to minimum 4 dni wcześniej do administracji, zaś admin do 3 dni przed początkiem eventu ma obowiązek zamieścić takowe ogłoszenie). Zmiana czasu (godzin eventu) musi zostać zgłoszona do 24 godzin przed jego rozpoczęciem.
3. Są dwa rodzaje eventów. Jeden zawiera fabułę i przenosi postacie w trybie zwykłym do odpowiedniej krainy. Drugi typ nie ma fabuły, a jedynie nadaje zmianę każdej postaci (modyfikator) oraz zmienia świat, w którym oni się znajdują. Przykład tego drugiego: Każda postać została zmieniona w jakiegoś elfa (mroczny, Wysoki, złoty, itp.), zostali przeniesieni do lasu. Każdy event prowadzi Mistrz Gry.
4. W wypadku prowadzenia eventu z modyfikatorami dana postać zachowuje się bardziej pod modyfikator, a mniej pod siebie. Nie możemy jednak całkowicie zapomnieć o kanonie.
5. Mistrz Gry w każdym evencie jest JEDEN. Jeśli MG uzna, iż nie da rady sam, może wybrać sobie Zastępcę (ZM), jednak to zdanie Mistrza jest najważniejsze.
6. Domyślnie MG jest jeden z adminów, jeśli jednak user chce poprowadzić kolejny event, ma do tego prawo, jednak musi to zgłosić na 5 dni przed rozpoczęciem eventu.
7. Decyzja Mistrza Gry jest najważniejsza i niepodważalna, jednakże mistrz NIE MA PRAWA prowadzić eventu dla SIEBIE. Event jest dla ludzi, dla zwykłych userów, więc ich propozycje, pomysły oraz typowanie należy brać pod uwagę. To też nie oznacza, iż MG musi prowadzić rzecz pod dyktando userów. Należy tak wyśrodkować swoją wizję eventu i pomysły graczy, by spleść je w jedno. Przykład:
MG mówi: Znaleźliście się w strasznym i ciemnym lesie. I tylko jedna droga jest w miarę widoczna i wydeptana.
Polska: *A co tam! Pobiegł między drzewa w losowym kierunku, zawieszając*
MG mówi: W porządku, Polska pobiegł w losowym kierunku, po czym potknął się o wystający korzeń, a z kierunku przed sobą usłyszał warczenie wilka.
… Ze strony administracji: Kreatywność graczy jest naprawdę bardzo mile widziana i dobry Mistrz Gry potrafi z niej czerpać, ulepszając tym samym tę rzecz, którą prowadzi. Jeśli jednak projekt eventu jest zrobiony na bardzo ścisłych ramach albo przedstawia historię i MG nie życzy sobie tego, by ktoś modyfikował jego wymysł, powinien to zaznaczyć na początku eventu.
8. MG nie może też ingerować za bardzo w grę userów. Nie wolno mu decydować za nich, co ich postacie czują ani gdzie idą, może jedynie zwracać uwagę na ten element fabuły, który chce ruszyć, dając graczom (ludziom) znak, co powinni zrobić.
9. Postacie, które są od początku w fabule wchodzą do niej po poście opisowym MG. Spóźnialscy jednak takiego przywileju nie mają. Mistrz Gry musi ich wprowadzić. Dobry MG zawsze zadaje pytanie osobie, która dołączyła po czasie, czy dana osoba chce, by ją wprowadzić, jednak nie wszyscy o tym pamiętają. Wtedy prosimy, ale dana osoba w nawiasie poinformowała MG, że chce dołączyć. Dobrze jest też, jeśli MG w nawiasach wyjaśni spóźnionemu po krótce, co się dzieje w fabule. OFICJALNIE ZABRONIONE JEST WCHODZENIE SAMODZIELNIE! To nie jest zwykłe CB, to event, zatem musi zostać zachowana płynność fabuły i całkowita kontrola Mistrza nad tym, co się dzieje.
10. Bywają sytuacje na evencie, że to, czy dane pomysły graczom się powiodą nie są pewne (są to wszelkiego rodzaju bójki, specjalne ataki, skoki na dość sporą odległość i tym podobne). W takich przypadkach dobrze jest, jeśli Mistrz Gry ma przy sobie kostkę. Prosi się graczy, by ufali MG w tym jak rzucają i jak przeliczają ilość oczek na sytuację, tak samo wymaga się od MG, by byli bezstronni i rzucali raz, nie zaś aż osiągną swój wymarzony efekt. Nie wymagamy też posiadania kostek D&D, aczkolwiek, jeśli MG takową ma i się na nich zna, to bardzo dobrze o nim świadczy.
11. CAŁY event, od góry do dołu ma zostać zarchiwizowany dla potomnych. Za kopiowanie domyślnie odpowiedzialny jest Mistrz Gry, jednak może to zrobić inna osoba (jeśli on ją o to poprosi lub jeśli takowa sama się zgłosi)
12. W kopii eventu znajduje się jedynie fabuła oraz posty Mistrza. Posty wejścia i wyjścia z chatboxu userów oraz wszelkie rzeczy pisane w nawiasach mają zostać wykasowane. Dlatego też uprasza się, by rozdzielać posty z fabułą i posty z nawiasami, gdyż inaczej obrabianie kopii jest dość problematyczne. Posty mistrza, ponieważ zawsze są na ChatBoxie pogrubione, prosi się również, by pogrubiać w kopii do wspomnień z CB ([.b]---[/.b] – tylko bez kropek).
13. UWAGA! Osoba, która obrabia kopię eventu MA PRAWO poprawiać wasze literówki, spacje i tym podobne rzeczy (wyjątkiem jest, jeśli te błędy robione są specjalnie). Również: Jeśli dana osoba rzuciła post z błędem i później drugi z poprawką, to osoba korygująca poprawia ten pierwszy post, a ten drugi kasuje.
14. Osoba, która obrobiła kopię eventu umieszcza go jako nowy temat we Wspomnieniach z Chatboxu. W tytule podaje nazwę (ustaloną przez MG) oraz osobę, która daną rzecz prowadziła. Do posta właściwego przekleja całą kopię eventu po modyfikacji o niepotrzebne rzeczy. Przy najbliższej okazji jeden z administratorów wejdzie w ten temat i go zablokuje.
15. Kod do wpisania dla mistrzów gry, do pogrubionego posta: /.me MG mówi: - bez kropki. I analogicznie można wpisać „robi”, „śmieje się” i tym podobne rzeczy.
16. Po każdym evencie zlicza się postaci, które przeżyły event i obecny administrator dolicza te punkty. Jeśli żaden z adminów jest nieobecny, to prosimy wysyłać te informacje na pw do dowolnego admina. +1 do liczby „przeżyłem event” otrzymują wszyscy gracze poza prowadzącym. Jeśli jednemu graczowi przeżyły dwie postaci-multikonta, liczy się to jako jeden. Ilość przeżytych wydarzeń przelicza się na gracza, nie na postać. Niezależnie od tego, czy ludzie przeżyli, mistrz gry zawsze dostaje +1 za poprowadzone wydarzenie, także jest to liczba odpowiadająca graczowi, nie postaci.
Ostatnio zmieniony przez Austria dnia Pon Lip 14, 2014 11:00 pm, w całości zmieniany 5 razy
Admin główny- Admin
- Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Marcello Vargas~~
Seborga- Rodzina : Ludy Romańskie
Liczba postów : 105
Skąd : się wziął ten banan na twej twarzy?
Re: Regulamin forum wersja 2.0
*podpisuje, potem macza łapkę pieska w atramencie i zostawia jej odcisk obok* No, obaj podpisaliśmy!
Re: Regulamin forum wersja 2.0
*była ostatnio tak zabiegana, że nie zauważyła zmian w regulaminie* *przeczytała i podpisuje*
Maria Vargas, Repubblica di San Marino~
Maria Vargas, Repubblica di San Marino~
San Marino- Rodzina : Ludy Romańskie
Liczba postów : 188
Skąd : Z niewielkiej enklawy ukrytej wśród wzgórz
Re: Regulamin forum wersja 2.0
*podpisuje, bo zapomniał* D:
Иван Брагйнскйи ~
Иван Брагйнскйи ~
Rosja- Rodzina : Słowianie
Liczba postów : 129
Skąd : Warszawa
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Regulaminu się trzeba trzymać.Signatum.
Imperium Romanum Sacrum
Otto Beilschmidt
Imperium Romanum Sacrum
Otto Beilschmidt
Święte Cesarstwo Rzymskie- Rodzina : Germanie
Liczba postów : 36
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Raczę podpisać...
Mathias Køhler
Mathias Køhler
Dania- Rodzina : Skandynawowie
Liczba postów : 79
Skąd : Z północy
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Podpisuję, Ukraina.
Kateryna Chernenko
Kateryna Chernenko
Ostatnio zmieniony przez Ukraina dnia Wto Lip 21, 2015 9:29 am, w całości zmieniany 1 raz
Ukraina- Rodzina : Słowianie
Liczba postów : 100
Skąd : Z Kijowa
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Jasne, jasne~
*składa podpis i dorzuca do tego koniczynkę.*
*składa podpis i dorzuca do tego koniczynkę.*
Irlandia Północna- Rodzina : Brytyjczycy
Liczba postów : 95
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Ogarnia, podpisujem ^^
Luka Tepeś
Luka Tepeś
Transylwania- Rodzina : Ludy Romańskie
Liczba postów : 16
Skąd : Z zamku :3
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Ja niczego nie podpisywałem. I:
-Lech Wałęsa.
( A ja podpisuję o: - Meksiu )
-Lech Wałęsa.
( A ja podpisuję o: - Meksiu )
Meksyk- Rodzina : Mieszkańcy Ameryk Środkowej i Południowej
Liczba postów : 242
Skąd : Z krainy agawy, fiesty i wiecznej mañany.
Re: Regulamin forum wersja 2.0
*przeczytał, pomyślał, ostatecznie dał pod dokumentem kroplę krwi swoją i obok odcisk łapy swego wilka*
Germania- Rodzina : Germanie
Liczba postów : 59
Skąd : Z gaju
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Przeczytane, podpisane~
Ostatnio zmieniony przez Kornwalia dnia Sob Cze 06, 2015 11:36 am, w całości zmieniany 1 raz
Kornwalia- Rodzina : Brytyjczycy
Liczba postów : 40
Re: Regulamin forum wersja 2.0
(przy okazji, przepraszam wszystkich rozczarowanych brakiem Skandynawa. Po prostu KP Celta napisało się szybciej i łatwiej)
Celt- Rodzina : Brytyjczycy
Liczba postów : 171
Re: Regulamin forum wersja 2.0
*podpisałby się zielonym tuszem, ale nie ma akurat pod ręką*
Liam Sucat O’Aidan
Liam Sucat O’Aidan
Irlandia- Rodzina : Brytyjczycy
Liczba postów : 164
Skąd : Z NIEZALEŻNEJ Republiki Irlandii
Re: Regulamin forum wersja 2.0
*Niespecjalnie jeszcze ogarnia życie, ale nie jest tak źle, żeby zapomniała o regulaminie. Składa elegancki, zamaszysty podpis.*
Eva Strauss
Ostatnio zmieniony przez Berlin dnia Pon Cze 01, 2015 9:25 am, w całości zmieniany 1 raz
Berlin- Rodzina : Słowianie
Liczba postów : 113
Skąd : Kopanica
Re: Regulamin forum wersja 2.0
*podpisuje się ładnie*
Liechtenstein
Liechtenstein
Liechtenstein- Rodzina : Germanie
Liczba postów : 23
Skąd : z czekolady
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Zauważyłam, że nie ma tu mojego postu, mimo, iż podpisywałam regulamin, więc podpisuję się jeszcze raz
Turcja- Rodzina : Turcy
Liczba postów : 302
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Podpisuję!
Feliks Łukasiewicz
Feliks Łukasiewicz
Polska- Rodzina : Słowianie
Liczba postów : 5
Re: Regulamin forum wersja 2.0
Spytam taty czy mogę to podpisać^ ^''
*edit
No to podpisuję~
Tarkan Adnan.
*edit
No to podpisuję~
Tarkan Adnan.
Cypr Północny- Rodzina : Turcy
Liczba postów : 29
Re: Regulamin forum wersja 2.0
*czyta czyta* ph... *stawia koślawy podpis i wyrzuca na środek stołu*
Zimbabwe- Rodzina : Afrykańczycy
Liczba postów : 35
Strona 1 z 2 • 1, 2
Similar topics
» Regulamin forum
» [SZUKAM] Hetalia - Wersja ezoteryczna
» Krótki instruktarz po eventach (taki niby-regulamin)
» O przyszłości forum
» [SZUKAM] Hetalia - Wersja ezoteryczna
» Krótki instruktarz po eventach (taki niby-regulamin)
» O przyszłości forum
:: Formalności :: Regulamin
Strona 1 z 2
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|