Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Debata przywódców (MG: Austria)

Go down

Debata przywódców (MG: Austria) Empty Debata przywódców (MG: Austria)

Pisanie by Admin główny Pon Cze 17, 2013 6:35 pm

[You must be registered and logged in to see this image.]

Żyją.
Święte Cesarstwo Rzymskie, Austria, Chiny, Nauru, Korea Południowa, San Marino, Niemcy, Prusy, Rosja, Syberia, Włochy Północne, Seborga.

[20:16:01] * Austria MG mówi: W kuchni pojawia się diabelek.
[20:16:21] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *ta cisza...*
 [20:16:25] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *siedzi*
[20:16:35] [You must be registered and logged in to see this link.] : *nuci pod nosem jakiś utwór i podryguje w takt melodii, diabełka od razu nie zauważyła*
 [20:17:25] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zerk na Sani* To jest ten, który waćpanienka dziś grała..?
 [20:18:16] * Austria MG mówi: Diabełek dźga Północ.
 [20:18:28] [You must be registered and logged in to see this link.] : *dobra.. userka BARDZO nie jest pewna, ale... no jest ;-;* ... *patrzy na tego diabełka* Czego? |:
 [20:18:43] * Austria MG - diabełek: C:
 [20:19:21] [You must be registered and logged in to see this link.] : *przyszedł z podwórza*Guten Abend*ukłonił się wszystkim*
[20:19:35] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Przyszedł, dokładniej - wpadł na Świetka* NI hao!
[20:19:36] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zerk na Świętka* Witaj~
[20:19:39] [You must be registered and logged in to see this link.] : ... *patrzy na to coś, dziwne coś, odsunął go nogą od siebie i dalej grzebie gdzieś coś*
[20:19:56] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : ... witajcie raczej ^^"
[20:20:18] * Austria MG - diabełek: Czego szukasz? *creepy smile*
 [20:20:26] [You must be registered and logged in to see this link.] : Ach, między innymi... Zbyt dużo muzyki chyba dzisiaj... *zerk na diabełka* Vero? Perche? *westchnęła cicho, nie zapowiadał się spokojny wieczór...*
[20:20:33] [You must be registered and logged in to see this link.] : Proszę być ostrożniejszym, nie każdy lubi jak się na niego wpada
[20:20:36] [You must be registered and logged in to see this link.] : Witajcie, witajcie, aru~ Coś ciekawego się dzieje? *udaje głupiego, że nic nie zauważa* c:
[20:20:51] [You must be registered and logged in to see this link.] : Huh? *zerk na Świętka* T-To Ty mi wszedłeś D:
[20:20:57] [You must be registered and logged in to see this link.] : Nie Twa sprawa. *userka jest głodna to Północ też, a co v.v*
[20:21:31] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Jeszcze nie spotkałem zjawiska "Zbyt dużo muzyki"... *zerk przelotnie na diabełka tylko*
[20:22:25] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Ekamawir Omo..
[20:22:25] [You must be registered and logged in to see this link.] : Nieprawda, proszę pana, ale jeśli to faktycznie mój błąd to przepraszam chociaż nie widzę powodu*mruknął ale odpowiedział tonem grzecznym, w końcu dostawca porcelany zbije swoje naczynia jeśli będzie tak wpadał na wszystko i każdego po kolei*
[20:23:26] [You must be registered and logged in to see this link.] : *ukłonił się panience Nauru*
[20:23:29] * Austria MG mówi: Diabełek już tylko skinął głową i popatrzył na wszystkich po kolei. Klasnął w dłonie. Otoczenie się zmieniło, jest to przestronny pokój ze stołem na środku. Na stole leży obecna mapa polityczna. Jednak nie zjawiliście się już jako "wy". Otóż.... Świętek stał się nagle Ottonem III. Nauru Baronem Waqą. Austria Adolfem Hitlerem. Chiny Mao Zedongiem, San Marino Świętym Marrinusem, a Korea Północna Kim Dzong Unem.
 [20:24:25] * Adolf Hitler MG mówi: Poprawka - Korea Północna jest Kim Ir Senem.
 [20:25:33] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *jest niski. I gruby. I ma złe zamiary.* >:I
 [20:26:00] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Równie niski i gruby, ale ma gorsze zamiary... Oh i skośne oczy. *
[20:28:29] [You must be registered and logged in to see this link.] : *sobie człowiek.. dziwny, gruby i w ogóle z dziwnymi poglądami*
[20:28:44] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zlot grubasów? XD Duma nad mapą*
[20:28:47] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Zrobi z Kima swojego przydupasa c: *
 [20:28:58] [You must be registered and logged in to see this link.] : * :C *
 [20:29:49] [You must be registered and logged in to see this link.] : *człowiek elegancki, postawny i dumny, ma na sobie purpurowo zielone cesarskie szaty, berło i święty diadem od papieża*
[20:30:04] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *patrzy na Marinusa*
[20:30:56] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *podchodzi do Ottona* Kim jesteście?
[20:31:20] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Zerk na Kima, bo też Azjata i go zna jako jedynego* :I
[20:31:49] [You must be registered and logged in to see this link.] : *szuka kogoś znajomego wzrokiem i.. widzi Mao. No też zna* Witajcie, towarzyszu.
[20:32:28] [You must be registered and logged in to see this link.] : Witajcie towarzysze! *Zaraz go sobie przyciągnąć i w komunistycznym zwyczaju ucałował*
 [20:33:14] [You must be registered and logged in to see this link.] : *no a co, cmok na przywitanie musi być XDDD*
[20:33:30] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zerk na Azjatów, odsuuuuuw*
 [20:33:38] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Trzy cmoki na przywitanie przecież! D: *
[20:34:04] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Nawet Stalin go trzy razy całował!*
 [20:34:11] [You must be registered and logged in to see this link.] : Jestem z Bożej łaski cesarz Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego obrońca wiary chrześcijańskiej, dzielny rycerz narodu i pomazaniec boży!
[20:34:12] [You must be registered and logged in to see this link.] : *no wiadomo xD*
[20:34:15] * Adolf Hitler MG mówi: Dołącza do was Himmler! (Niemcy)
 [20:34:42] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : What are you saying?
 [20:35:39] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zmrużył oczy* Parteigenosse? Czytałem o Tobie. Ja jestem Prywódcą Zjednoczonej Trzeciej Rzeszy, sam Adolf Hitler, przyszły Pan Świata! v.v
 [20:35:47] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Koniec tego całowania :c * No towarzysz wie, dlaczegośmy się tutaj zebrali?
 [20:36:00] [You must be registered and logged in to see this link.] : *przychodzi* Heil! <3
 [20:36:41] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zerk przez ramię* Heil mein genosse!
[20:36:45] [You must be registered and logged in to see this link.] : *posłyszał coś o wierze chrześcijańskiej, tacy ludzie więc nie mogą być źli, prawda? Podszedł niepewnie do Ottona* Witam szanownego pana. I pana... *ukłon do Adolfa i Ottona*
[20:36:54] [You must be registered and logged in to see this link.] : *no starczy xD* *zerk na mapę* Cóż, towarzyszu, sądzę iż tak. A wy?
[20:36:57] [You must be registered and logged in to see this link.] : Pan swiata cóż to ciekawe jednakże nie myślał pan o federacji uniwersalistycznej wszystkich narodów świata?!(mało przekonany jego pseudo autorytetem , w końcu nie jest cesarzem z łaski bożej*
[20:37:08] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *przybliża się do Ottona i Marinusa*
[20:37:23] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *i Hitlera, Baronie!*
[20:37:51] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Federacji? Niezła myśl... Ale jeśli ktoś nie chce się przyłączyć, trzeba go podbić. A świat trzeba oczyścić z podludzi v.v
[20:37:58] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Czy ich otaczaja sami Niemcy prawie?* *zerk na mapę* Dzielimy się?
[20:38:48] [You must be registered and logged in to see this link.] : Co tam slychać mein Lieber? <3 *zbliza sie do Hitlera w czarnym płaszczyku*
[20:39:26] [You must be registered and logged in to see this link.] : *podszedł do mapy, mając na uwadze Mao, czy też idzie i patrzy na mapę*
 [20:40:29] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Jeszcze nic... robię rozeznanie wśród naszych przyszłych poddanych c:
[20:40:46] [You must be registered and logged in to see this link.] : Ujrzałem jakiegoś współtrwającego w wierze, kim szanowna osobistość jest?*do Św. Marinusa*
[20:41:09] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Nie wiem, skąd jesteście...ale jesteście dziwni.
[20:41:10] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Sam stanął obok swojego koreańskiego przydupasa* Co to jest?
 [20:41:21] [You must be registered and logged in to see this link.] : *patrzy na tą śmietankę* Mein Fuhrer my Niemcy jesteśmy wręcz stworzeni aby panować nad światem!
[20:41:57] [You must be registered and logged in to see this link.] : Niby kim są ci którzy szanownemu panu przeszkadzają, miłość do bliźniego jest ważna chyba że jest innowiercą ale to da się zmienić nauką i dopiero kiedy zajdzie potrzeba działaniami zbrojnymi
 [20:42:10] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : O to to to... *zwrócił uwagę na Waqę* Czy ty właśnie obraziłeś mój majestat?! >:I
[20:42:11] [You must be registered and logged in to see this link.] : Zwykłym budowniczym, nikim więcej. Ale gotowym wiele poświęcić w imię wiary *pokiwał głową*
 [20:42:59] [You must be registered and logged in to see this link.] : Jak mniemam mapa z... interesujących czasów.
 [20:45:20] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *mierzy wzrokiem Barona* >:I
 [20:45:37] [You must be registered and logged in to see this link.] : *zerk na mapę* Czemu towarzysze mają podzielony kraj? :I
[20:45:56] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *chrząknął cicho* Bądźmy poważni.
[20:45:59] [You must be registered and logged in to see this link.] : I gdzie jest ZSRR? O_O
 [20:47:21] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Jestem BARDZO poważny i ZADAŁEM wam PYTANIE! >:I
 [20:48:47] [You must be registered and logged in to see this link.] : Spójrzcie towarzysze.. 'Federacja Rosyjska' :I I CO TO JEST? *wskaz na Tajwan*
 [20:50:01] [You must be registered and logged in to see this link.] : Brak mi słów, towarzyszu... Gdzie nasze piękne idee i ludzie, podzielający je...? >.>
[20:50:37] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *sam olał już tego dziwnego człowieka i podszedł do mapy* .... *ładowanie* C-co to za staroć?! Gdzie moje IMPERIUM?!
[20:50:41] [You must be registered and logged in to see this link.] : Nie ma całego bloku komunistycznego D: *wskazuje na Polskę etc*
[20:50:44] [You must be registered and logged in to see this link.] : *podszedł dostojnie do mapy*Tagaltlih bin ich nicht!Gdzie się podziała nasza słodka katolicka wywalczona przy pomocy Italia czemu nie mam jej już przy czemu tu jest Austria a tam Czechy, przecież byliśmy potężną konfederacją?!
[20:50:55] [You must be registered and logged in to see this link.] : *machnął ręką* Ważne, że są Chiny. DUŻĘ c:
[20:51:13] [You must be registered and logged in to see this link.] : *bożej
[20:51:24] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *bierze mazak i maluje na miejscu Niemiec swastykę*
[20:51:57] [You must be registered and logged in to see this link.] : ... *tylu sojuszników paszło* |:
[20:52:34] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Przecież mamy XXI wiek.
[20:52:35] [You must be registered and logged in to see this link.] : Stany są niepodległe towarzyszu.. *wskaz na okolicę Chin* I Mongolia, ciekawie... *więcej sojuszników będzie mieć >:C *
[20:52:49] [You must be registered and logged in to see this link.] : *bierze mazaki i się nimi brudzi, bo w końcu co to jest?przecież piórem się piszę a nie dziwnymi śliskimi kolumnami! i maluje sobie różnymi kolorkami Italię Galię Germanię i Sclavinię*
[20:52:49] [You must be registered and logged in to see this link.] : *podszedł niepewnie do mapy* ... *San Marino jest nawet nie zaznaczone i nie podpisane, bo zbyt małe* Ta...
[20:53:33] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Himmler do mnie!
[20:53:46] [You must be registered and logged in to see this link.] : *patrzy co pokazuje towarzysz* Się potoczyło, towarzyszu.. |:
[20:53:58] [You must be registered and logged in to see this link.] : *idzie* Wie bitte? c:
[20:54:11] [You must be registered and logged in to see this link.] : *myśli sobie że pan uzdolniony artystycznie i ostrzący zęby na Germanię chyba lubi słońce*
[20:54:28] [You must be registered and logged in to see this link.] : Przynieście mi marker towarzysze..
[20:55:01] [You must be registered and logged in to see this link.] : *wziął jakiś i mu podał* Pomysły, towarzyszu?
[20:55:21] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *pokazuje na tą mapę czasów obecnych* Masz się dowiedzieć, skąd to ścierwo jest!
[20:55:33] [You must be registered and logged in to see this link.] : *zostało zaznaczone razem z Italią, Otton uznaje Italię za całość*
[20:55:59] [You must be registered and logged in to see this link.] : Tak, wielkie pomysły.. *zaznaczył markerem granice Chin, Mongolii, wszystkich Stanów, pół Indii i Wietnamu oraz Tajwan i maźna wielki napis: CHIŃSKA REPUBLIKA LUDOWA*
[20:56:19] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *szuka Nauru*
[20:57:27] [You must be registered and logged in to see this link.] : mapa? o:
[20:58:10] [You must be registered and logged in to see this link.] : *napisał na swoim tworze Święte Cesarstwo Rzymskie z bożej łaski i dodał do niego bliski Wschód, Jerozolimę i Akkę i dopisał nasza federacja pójdzie dalej będzie ponad narodami a Bóg ją pobłogosławi jako miejsce świętości i dobra*
[20:58:46] [You must be registered and logged in to see this link.] : *uśmiechnął się pod nosem i przejął marker, zaznaczając całą Koreę podpisuje: KRl-D. Skreśla Japonię i USA XD*
[20:59:10] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Nie wiem, co dokładnie robicie...
[20:59:13] [You must be registered and logged in to see this link.] : Ale Japonię mogliście nam oddać towarzysze :I
[20:59:42] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Ale z jakiego okresu!
 [21:00:15] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : A ty *wskaz Ottona* Nie bądź taki zachłanny, co?!
[21:00:59] [You must be registered and logged in to see this link.] : * kurde nie wiem XD nie widzę XD*
[21:01:34] [You must be registered and logged in to see this link.] : Weźcie, ukształtujcie ją jako w porządku, jednakże, niechaj zginie na tę chwilę, towarzyszu. *dopisuje do Chin a co*
[21:01:50] [You must be registered and logged in to see this link.] : *pisze oczywiście pięknie kaligrafując trzy wersje - starowysokoniemiecką, frankońską i łacińską*
[21:02:25] [You must be registered and logged in to see this link.] : To ja mam być pana podwładnym niby? *do Ottona* Ja się nie zgadzam.
[21:02:51] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Sam za to walną ZSRR* Szkoda tak świata bez towarzysza Stalina ._.'
[21:02:59] [You must be registered and logged in to see this link.] : Ja walczę dla federacji, gdzie ludzie się będą szanować i żyć ponad swoimi narodowościami i swarami, niech pan uszanuje moją cesarską wolę
[21:04:05] [You must be registered and logged in to see this link.] : Proszę się zgodzić każdy będzie miał swoje prawo do języka kultury ale zjednoczymy się gospodarczo i ekonomicznie a także nie będzie problemu z granicami, czy to nie wspaniałe?
[21:04:17] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Ja walczę o jedność i imperium Rzeszy na CAŁYM świecie >:I Daj mi to *wyciąga rękę po mazak*
[21:04:24] [You must be registered and logged in to see this link.] : Szkoda, towarzysz i nauczyciel bardzo dobry...
[21:04:37] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zabiera mapę*
[21:05:08] [You must be registered and logged in to see this link.] : Nie *mruknął cicho*
[21:06:23] [You must be registered and logged in to see this link.] : A jak pomagał i wspierach, eh.. *zamazuje ZSRR*
[21:06:27] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : EJ D:< *zabrano mapę*
[21:06:28] [You must be registered and logged in to see this link.] : Każdy będzie swój a zarazem ponad sobą to umożliwi wspaniałą mieszankę kultur i towarów przepływających przez części federacji*rozmarzony ale i śmiertelnie poważny w zamiarach*
[21:07:41] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Robicie coś dziwnego z tą mapą..
[21:07:53] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Zerk na Hitlera* Towarzysz niech nie krzyczy.. >_>
[21:08:14] [You must be registered and logged in to see this link.] : *zaczyna się bać. On już słyszał wcześniej o wolności, kulturach i tak dalej, a jak się okazało, był prześladowany* I tak nie chcę być częścią pana... *odsuw*
[21:08:27] [You must be registered and logged in to see this link.] : No nic nie będzie pan miał przywilejów i poparcia papieża jest mi bardzo przykro z pana odmowy*ukłonił się grzecznie*Całoświatowa federacja nie zadowala pana wybujałej ambicji, tego wszystkiego nie da się wywalczyć w jeden dzień to ciężki ale możliwy proces trwający przez pokolenia
[21:08:57] [You must be registered and logged in to see this link.] : *zamula, bo nawet jak mapy nie ma, to wie, że całość jego wspaniałego półwyspu nie jest podzielona q.q*
[21:09:19] [You must be registered and logged in to see this link.] : *do pana artysty i psudo władcy świata*
 [21:10:25] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : BĘĘ krzyczał kiedy mi sięPODOBA! *walnął pięścią w stół* Pokolenia? Jedną wojną totalną można to wszystko osiągnąć!
[21:10:28] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Wspiera duchowo Kima* :I
[21:10:32] [You must be registered and logged in to see this link.] : HITLER, MORDA :I
 [21:10:41] [You must be registered and logged in to see this link.] : Zabiłem wiecej ludzi od Ciebie :I
[21:10:51] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : JAK TY SIE DO MNIE ZRWCASZ PODRASO!?
 [21:11:33] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *robi odwrót taktyczny*
 [21:12:06] [You must be registered and logged in to see this link.] : *odwrócił się w stronę krzyczących* O Dio... *uciekł w jak najdalsze miejsce w pokoju*
[21:12:14] [You must be registered and logged in to see this link.] : Proszę się uspokoić, czyżby pan nie uświadczył porządnej kindersztuby?*średniowieczny władca w końcu, porządnie wychowany*Proszę nie ulegać zezwierzęceniu, poza tym wojną totalną o ile dobrze rozumiem nie zbuduje pan mostów a je zerwie i spali do cna.
 [21:13:45] [You must be registered and logged in to see this link.] : *wszedł dziarskim krokiem* Zdrastwuitie riebiata~!
[21:13:55] [You must be registered and logged in to see this link.] : PODRASO? WSZYSCY JESTEŚMY RÓWN... O! Towarzyszu Stalinie!
[21:14:30] [You must be registered and logged in to see this link.] : Towarzysz Zedong~! Jak miło towarzysza widzieć~!
[21:14:49] [You must be registered and logged in to see this link.] : Wielkie procesy są długotrwałe, pan idzie na skróty.O Sclavinia!*4. częsć federalistyczno uniwersalitycznej koncepcji się zjawiła*
[21:15:07] * Adolf Hitler MG mówi: Tak, Stalin (Rosja) do was dołącza~
[21:15:36] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *podąża za Marinusem*
[21:15:38] [You must be registered and logged in to see this link.] : A nieprawda drodzy panowie, jest suzeren, są wasale, rycerze, mieszczanie i chłopi, no i kobiety
 [21:16:21] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Doświadczyłem BARDZO porządnej Kindersztuby, arystokjrato, bo inaczej Cię chwilowo nie umiem określić. Ale żeś jest nasz, to dajęCi przywileję. A ty, Azjato, tak, jetseś podrasą, bo nijak Ci do aryjczyka! *zerk na Stalina... chyba się nie znają zbytnio* Heil!
[21:16:30] [You must be registered and logged in to see this link.] : *dźgnął Kim'a, co by się przywitał* Nam jest niezmiernie miło towarzyszów widzieć! Nawet naprawiliśmy już mapę..
 [21:16:42] [You must be registered and logged in to see this link.] : ZAMKNIJ SIĘ HITLER!
[21:17:38] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *wymierzył w Mao z rewolweru* Szacunek. JUŻ.
[21:17:56] [You must be registered and logged in to see this link.] : Ktoś tu dzieli ludzi na podrasy...
[21:17:58] [You must be registered and logged in to see this link.] : Cóż za impertynent z tego chłopa co mu bliżej do krowy niż do władcy*pod nosem*To będzie część federacji, poza tym na jakiej klasyfikacji się pan opera bo niestety nie jestem wn stanie stwierdzić co to za stan który pan określił
 [21:19:10] [You must be registered and logged in to see this link.] : Towarzyszu Stalin, mamy tutaj przykład dzielenia ludzi niezgodnego z ideą komunizmu! *zasalutował*
[21:19:20] [You must be registered and logged in to see this link.] : *ukląkł gdzieś w kącie i modli się o to, by groźni ludzie nic mu nie zrobili*
[21:19:23] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *dalej mierzy Zedongowi w łeb!*
[21:20:40] [You must be registered and logged in to see this link.] : *przygląda sie czarnemu prostokątowi z jakimiś dodatkowymi elementami, cóż to takiego jest, przed takim małym puzderkiem ludzie się boją, nadzwyczaj dziwne*
[21:20:52] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Schow za Stalinem*
[21:21:37] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : TCHÓRZ!
 [21:22:28] [You must be registered and logged in to see this link.] : Tchórzem jest ten co biega z bronią. Ja tylko inteligentnie reaguję na sytuację :I
 [21:23:12] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Tchórzem jest ten, co boi się stanąć do walki >:I Ale miej pewność, azjato, będziesz mieć specjalne miejsce w obozie c:<
[21:23:34] [You must be registered and logged in to see this link.] : Lepiej się stać federalistycznym imperium na równych zasadach poszczególnych części niż cały czas przelewać krew!*agituje z boku*
 [21:24:18] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Przelewanie krwi świadczy o sile i pomaga tworzyć imperium >:I
 [21:25:03] [You must be registered and logged in to see this link.] : Nie nazywajcie nas per 'Azjatą' :I Jesteśmy 'towarzyszami'.. I proszę, przelanie krwi..? *wyjrzał do niego* PRZELANIE KRWI?
[21:25:16] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *poklepał Marinusa po plecach*
 [21:25:37] [You must be registered and logged in to see this link.] : Prowadzenie świętych wojen jest słuszne ale najpierw lepiej się rozmówić z innymi, czyż nie?
[21:25:43] [You must be registered and logged in to see this link.] : Dokładnie, towarzyszu! Tak niepowinno być! *w odpowiedzi do Mao*
 [21:26:47] [You must be registered and logged in to see this link.] : Proponujemy zlikwidowanie, co na to towarzysze?
 [21:27:00] [You must be registered and logged in to see this link.] : *spojrzał na Barona* a pan się ich nie obawia? *drży mocno*
[21:27:02] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Sami się zlikwidujcie *fuknął*
 [21:28:11] [You must be registered and logged in to see this link.] : Początkowe trudności zostaną wynagrodzone pięknym pokojowym tworem!*protoplast UExd, dalej sobie siedzi w utopii*
 [21:30:01] [You must be registered and logged in to see this link.] : Zlikwidujmy Hitlera, da.
[21:30:06] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : To szaleńcy i tyle...
 [21:30:19] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : A tylko spróbujcie *wymierzyłw niego. Rozejrzał sie,a le Himmlera brak...*
[21:30:33] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Jakiś koncercik może? Fletowy?
[21:30:33] * Adolf Hitler MG mówi: Fryderyk II Wielki (Prusy) do was dołącza!
 [21:31:49] [You must be registered and logged in to see this link.] : Cóż kultura to rzecz miła, proszę coś zagrać by rozluźnić atmosferę
 [21:32:25] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Aż zaklaskał Stalinowi* Genialny pomysł towarzysze!
[21:32:39] * Adolf Hitler MG mówi: No to dołącza do was Machiavelli (Seborga).
 [21:32:45] [You must be registered and logged in to see this link.] : *on siedzi gdzieś na boku i pisa coś.. tak userka zbyt znieogarniała |: *
 [21:32:51] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *wyciągnął flet* Jakieś oklaski na sam początek?
 [21:33:42] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zerk na Frycka* Heil... Zagrałbyś Wagnera, Volgenosse?
 [21:34:35] [You must be registered and logged in to see this link.] : Cóż proszę pana nawet wędrowni kupcy wiedzą iż najpierw ważny jest występ a dopiero potem ocena*uśmiech*ale proszę bardzo, wesprę kulturę*klaska*
 [21:35:24] * Adolf Hitler MG mówi: I też zjawia się Lenin (Syberia)
[21:35:39] [You must be registered and logged in to see this link.] : A nie zna pan pieśni bardów lub średniowiecznych utworów,?może starofrankońska pieśń o Rolandzie?
 [21:36:01] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Lepiej Wagnera v.v
 [21:37:37] [You must be registered and logged in to see this link.] : Cóż za uparty impertynent, nawet nie potrafi docenić mojej koncepcji a już podważa mój gust muzyczny,,,*na stronie*
[21:37:58] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Pali papierosa jak gdyby nic, gładząc się po brodzie*
[21:38:15] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Myśli nad sensem tego wszystkiego, bo filozof*
[21:38:43] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zwrócił uwagę na Lenina* Oh..! Heil!
[21:39:07] [You must be registered and logged in to see this link.] : Towarzysz Lenin...
 [21:39:41] [You must be registered and logged in to see this link.] : Witajcie towarzysze *zaciąga się papierosem*
[21:39:44] [You must be registered and logged in to see this link.] : Heh... *usiadł gdzieś blisko Barona*
[21:39:53] * Adolf Hitler MG mówi: I dołącza też Mussolini (Włochy Północne)
[21:39:59] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Skąd właściwie pan jest?
[21:40:23] [You must be registered and logged in to see this link.] : *stoi sobie gdzieś z boczku .. a póki co ; _ ; *
[21:40:48] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zauważył też... swojego idola *q* * ... *zjawił się zaraz obok* Witajcie..!
[21:41:10] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Mogę zagrać obydwie, jestem elastyczny.
[21:42:08] [You must be registered and logged in to see this link.] : To dobrze rozwiązanie*uśmiechnął się z satysfakcją*widzicie panowie, zawsze można znaleźć wyjście z sytuacji?
[21:42:34] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zagrał najpierw pieśń o Rolandzie*
[21:42:40] [You must be registered and logged in to see this link.] : Buongiorno *skinął kulturalnie głową*
[21:42:41] [You must be registered and logged in to see this link.] : Ja? Z Półwyspu Apenińskiego. Mała osada chrześcijańska, która stała się państwem. A pan kim jest?
[21:43:07] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Jestem nowowybranym prezydentem Nauru.
[21:43:16] [You must be registered and logged in to see this link.] : *rysuje swoje imperium na ścianie żeby przypominało innym o pięknie współpracy i potędze imperium*
[21:43:33] [You must be registered and logged in to see this link.] : *hmmmm kogo tu zna? Podchodzi do Stalina* Józef?
[21:44:19] [You must be registered and logged in to see this link.] : Da, to ja. Słucham towarzysza...
[21:44:22] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *słucha jednym uchem i tak tej gry*~ Panie Benito, jak tam wasze piękne plany? Cóżja mówię... Nasze! ^^
 [21:44:41] [You must be registered and logged in to see this link.] : *przesunął się bardziej w lewo, prawie stratowany przez Hitlera biegnącego do idola*
[21:44:47] [You must be registered and logged in to see this link.] : Nauru... *szuka w myślach, ale nie pamięta* A, tak! *udawać, że zna zawsze można, prawda?*
[21:45:18] * Adolf Hitler MG mówi: Kim Ir Sen wyszedł...
 [21:45:34] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *oj tam, nie biegł, ale szedł szybko P: *
 [21:45:38] [You must be registered and logged in to see this link.] : *podchodzi do Machiavelliego*Pan z Italii?
 [21:46:33] [You must be registered and logged in to see this link.] : Tak.
[21:46:46] [You must be registered and logged in to see this link.] : Co u was słychać towarzyszu? Słyszałem że po mnie to WY kontynuowaliście to co ja zacząłem...
[21:46:54] [You must be registered and logged in to see this link.] : W rozkwicie czyż nie ? *zadowolona mina z ich wspólnego geniuszu*
 [21:47:52] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Niezbyt popularne państwo...
 [21:48:02] [You must be registered and logged in to see this link.] : A czym pan się zajmuje?Jestem cesarzem Świętego Cesarstwa Rzymskiego i chciałbym odbudować potęgę dawnego cesarstwa rzymskiego, czy zechciałby mi pan szanowny pomóc?
 [21:48:25] [You must be registered and logged in to see this link.] : Da, by państwo komunistyczne rosło w siłę~!
[21:48:26] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Oczywiście! Jeszcze jeden z nas tutaj jest, co świadczy o potędze tego planu! *wskaz na Stalina, ale potem ściszył głos* Choc on juz niedługo odpadnie...
 [21:48:55] [You must be registered and logged in to see this link.] : I jak wam poszło?
[21:49:38] [You must be registered and logged in to see this link.] : Znakomicie, towarzyszu.
[21:50:12] [You must be registered and logged in to see this link.] : *podążył wzrokiem na wskazaną osobę * Widzę , że coś planujecie *ściszonym głosem*
[21:50:12] [You must be registered and logged in to see this link.] : *poklepał Stalina po ramieniu* A kto to jest? *wskazuje na Hitlera* Ale ma wąsa!
 [21:50:42] [You must be registered and logged in to see this link.] : To? To nasz wróg, towarzyszu.
[21:50:54] [You must be registered and logged in to see this link.] : Jestem filozofem i dyplomatą. Czy mogłoby to pomóc Cesarstwu?
 [21:51:44] [You must be registered and logged in to see this link.] : Wróg? A co on zrobił mateczki Rosji?
 [21:51:59] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : ZSRR nam pomoże... ale gdy wypełni swe zadanie, zaatakujemy ich ^^
 [21:53:45] [You must be registered and logged in to see this link.] : Buona idea~ *uśmiechnięty*
 [21:54:04] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *a teraz coś znanego Wagnera*
 [21:55:03] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Musimy opracować wsyztsko w Europie wschodniej, a musi to byćbardzo szybko... Pakt RM zawiązany, już wszystko gotowe ^^ O! *usyszał melodię, to zaczął jej słuchać, oczarowany*
[21:55:11] [You must be registered and logged in to see this link.] : *przysłuchuje się tylko, woląc poznać ewentualne plany wszystkich*
 [21:55:44] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Patrzy na Hitlera* Nie ma tu Dzierżyńskiego?
 [21:57:04] [You must be registered and logged in to see this link.] : Coś się wymyślił *mruknął i zaczął słuchać znanej melodii *
[21:57:10] [You must be registered and logged in to see this link.] : Ma pan tęgi umysł z tego co obserwuje,zachowuje się pan jak na uczonego przystało mógłby pan nakłonić władzę do zmiany stosunku do koncepcji uniwersalistyczno federacyjnej a wtedy odrodzilibyśmy kulturę i działalność starego Rzymu*pwóbuje ciepliwie ale skutecznie odzyskać Italię i wprowadzić swoją koncepcję w życie*
[21:58:06] [You must be registered and logged in to see this link.] : To wspaniały plan. Zdecydowanie pomogę.
 [21:58:25] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *kolebie sięw rytm Wagnera*
 [22:00:02] [You must be registered and logged in to see this link.] : *słucha rozglądając się któż to tu jeszcze jest*
[22:00:16] [You must be registered and logged in to see this link.] : *zapala papierosa kolejnego*
[22:00:38] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zerk na Lenina* Płuca wam siądą, jak tyle będziecie palić...
[22:00:46] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *tak, czuje się zadowolony z faktu, że podziwiają jego grę*
[22:01:56] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Powstrzymuje się od śmiechu* Wiem towarzyszu ale oprzeć się pokusie nie mogę
[22:02:24] [You must be registered and logged in to see this link.] : *tęskni za swoją świtą i muzykami, co to też się z tym światem stalo pod jego nieobecność*
[22:02:42] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Człowiek doskonały powinien to umieć, może czas potrenować?

[22:03:14] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Ehh... Ten świat zaczyna tracić sens.*
 [22:04:18] [You must be registered and logged in to see this link.] : Mój kraj (RFSRR ) zajmuje ponad 1/6 świata więc takie tam drobne przyjemności
 [22:05:01] [You must be registered and logged in to see this link.] : *chce kawy ;I *
 [22:05:17] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Mój kraj... Nasz *poprawił, zerkając na Mussoliniego* Będzie za niegługo zajmować cały v.v
 [22:06:31] [You must be registered and logged in to see this link.] : A szanowny pan jak się zapatruje na świat?*do filozofa*
[22:07:01] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *skończył utwór, ukłonił się* Tak, to jest właśnie sztuka.
[22:07:13] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zaklaskał na koniec pieśni Wagnera* ^o^
[22:07:19] [You must be registered and logged in to see this link.] : Nadzieja matką głupich ^^
[22:07:51] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zignorował takie stwierdzenie, Lenin się jeszcze zdziwi!*
 [22:08:12] [You must be registered and logged in to see this link.] : Masz śmiesznego wąsa...
[22:08:15] [You must be registered and logged in to see this link.] : *poszedł sobie po kawę c: *
[22:08:38] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : kto? Ja? Nie jest śmieszny v.v
[22:09:06] [You must be registered and logged in to see this link.] : Troszkę tak towarzyszu
 [22:10:25] [You must be registered and logged in to see this link.] : Dzisiejsi ludzie za wysoko mierzą. Przecież Cesarstwo nie od razu było tak wielkie i wspaniałe.
[22:10:30] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Ani trochę v.v
[22:10:33] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Wąsy są okropne. Zatrzymuje się tam pot i resztki jedzenia.
[22:10:56] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Na moim zatrzymuje się jedynie WŁADZA >:I
[22:10:59] [You must be registered and logged in to see this link.] : Lepiej zostaw politykę nam. A może zajmi się... malarstwem?
 [22:11:24] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Sam ma wąsa ale taki... komunistyczny*
[22:11:35] [You must be registered and logged in to see this link.] : Otóż to, budowa wymaga czasu i wysiłku generacji, nieprawdaż?
[22:11:42] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Zajmuję sie malarstwem w wolnych chwilach >.>
 [22:12:14] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Więc władza ubrudzona potem, resztkami jedzenia i farbą.
[22:12:59] [You must be registered and logged in to see this link.] : *wrócił z kubkiem kawy*
[22:13:05] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *zacisnął zęby* Herr Friedrich, czytałem o Panu sporo, czemuś Pan tak negatywnie nastawiony do kogoś, kto z twego kraju próbuje zrobić światowe imperium?!
[22:13:25] [You must be registered and logged in to see this link.] : HAHAHA! Z tym wąsem?!
[22:13:33] [You must be registered and logged in to see this link.] : Tak.
[22:13:34] [You must be registered and logged in to see this link.] : Cóż za moichj czasów wąsy nosiło się razem z brodą jednakże to byli moi poddani, ja nie pozwalałem sobie na zarost, rządy i ich wykonywanie mają znaczenie a nie zbędne ozdoby i powodzenie u białogłowych
 [22:14:06] * Adolf Hitler MG mówi: A Stalin sobie poszedł...
 [22:15:10] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Mich? *uśmiech trochę wredny* Oczywiście, że nie jestem do Herr nastawiony negatywnie, po prostu krytykuję istnienie wąsów. Tych też *wskazał na komunistyczne*
 [22:15:41] [You must be registered and logged in to see this link.] : *słucha tej wielce interesującej rozmowy*
 [22:16:08] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Nie poradzimy nic na to, że włosy rosną, gdzie chcą :I
 [22:17:11] [You must be registered and logged in to see this link.] : Władza z cesarzem jak i z królem to najlepsza władza prawda panie Fryderyku?
 [22:17:26] [You must be registered and logged in to see this link.] : Noszenie wąsów i bród jest niepraktyczne.
[22:17:36] [You must be registered and logged in to see this link.] : Zależźyyy
 [22:18:42] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *ziew* ~o~
[22:18:43] [You must be registered and logged in to see this link.] : Dokładnie wymagają także swojej higieny, poza tym w moich czasach kąpiele były rzadkie i ozdoby...no cóż...woniały zepsutą rybą
 [22:19:18] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Higiena jest ważna D: *zerka z obrzydzeniem na Ottona*
[22:19:22] [You must be registered and logged in to see this link.] : * takie to interesujące, że zaczął wgapiać się w czerń swojej kawki <3 *
[22:21:49] [You must be registered and logged in to see this link.] : *Kopci*
[22:21:56] [You must be registered and logged in to see this link.] : Ja jako cesarz bardzo dbałem o wizerunek i higienę by móc dalej trzymać w ryzach cesarstwo jako pomazaniec boży, jednakże poddani nie mieli takich luksusów jak doprowadzana woda, takze myto się na ślub i przy okazji ważnych zdarzeń, takie czasy
[22:22:26] [You must be registered and logged in to see this link.] : W dawnych czasach ludzie nie zwracali uwagi na sprawy przyziemne.
[22:23:35] [You must be registered and logged in to see this link.] : Zgadzam się z przedmówcą, dla nas Bóg i Kościół był ważniejszy od przycinania każdego wystającego włosa jak to zwykliście czynić z tego co obserwuję
[22:23:36] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Jeśli nie spełnia się przyziemnych spraw, nie można myśleć o tych ważniejszych ._."
 [22:24:01] [You must be registered and logged in to see this link.] : Logiczne~ *a co tam.. pogada z nimi c: *
[22:24:05] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : *doszło do mnie, jak mało wiem o polityce tamtych czasów* Dlatego jestem za zgoleniem tego wąsa *wskazał na Hitlera podbródkiem*
[22:24:22] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : nein v.v
[22:24:35] [You must be registered and logged in to see this link.] : No właśnie...
 [22:25:28] [You must be registered and logged in to see this link.] : Polać mu z ato!
[22:26:08] [You must be registered and logged in to see this link.] : Czy myśli pan że chłop który stanowił większość społeczeństwa cesarstwa myślał o każdym włosie na głowie?
 [22:27:08] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Zostawcie mojego wąsa >:I
[22:27:17] [You must be registered and logged in to see this link.] : Bywało, że zebraliśmy się większym zgrupowaniem i cztery dni, i cztery noce myśleliśmy nad sensem życia, nie przejmując się niczym innym... *rozgadał się*
[22:27:35] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Jakieś demokratyczne głosowanie? *sarkastyczny śmiech*
[22:27:59] [You must be registered and logged in to see this link.] : Pilnujcie swoich włosów ~ *może to brzmiało jak coś w stylu groźby, ale nie miało ; _ ; *
[22:28:04] [You must be registered and logged in to see this link.] : Demokracja to wymysł kapitalistów! Cała władza w ręce rad!!!
[22:28:27] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Właśnie, pilnujcie swoich włosów c: *cichutko do siebie* A tereny nam oddajcie...
[22:30:30] [You must be registered and logged in to see this link.] : To ciekawe, no cóż ja musiałem dbać o rozwój i dobro imperium inie miałem tak wiele czasu
[22:30:32] @ [You must be registered and logged in to see this link.] : Adolf, popilnować ci wąsów? *miły uśmiech*
[22:30:51] [You must be registered and logged in to see this link.] : ...Tylko grupa filozofów i tak wspaniałe rozmyślania... *myśli, że ktokolwiek go słucha*
[22:31:08] [You must be registered and logged in to see this link.] : Co za dziwna moda z wąsami! &poprawia Leninówkę*
[22:31:37] * Adolf Hitler MG mówi: I nagle wszystko jakby rozpłynęło się w powietrzu... Znów jesteście krajami. Każdy z was obudził się we własnym domu, śpiąc na swym łóżku.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Powrót do góry Go down

Powrót do góry