Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Regulamin forum

5 posters

 :: Formalności :: Śmietnik :: Inne

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Go down

Regulamin forum Empty Regulamin forum

Pisanie by Admin główny Sob Sie 18, 2012 11:15 pm

Ogólne:
1. Postacie kanoniczne staramy się prowadzić wedle kanonu. Drobne modyfikacje są dozwolone, jeśli maja one odzwierciedlenie w mentalności kraju w świecie rzeczywistym.
2. Postacie niekanoniczne staramy się budować na podstawie mentalności, historii i stereotypów o danym kraju.
3. Do tematu pairingów podchodzimy na luzie. Cracki również są dozwolone, choć nie za bardzo wymyślne. Najlepiej, jeśli userzy podadzą krótkie sensowne wyjaśnienie, jak dane osoby się poznały.
4. Fluffy dozwolone. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy jakaś osoba wyraźnie poprosi, by na czas jej obecności ich nie pisać. Należy to uszanować.
5. Nie akceptujemy stałej nyotalii. Konta typu fem!Prusy, male!Węgry nie uzyskają akceptacji, gdyż to blokuje modyfikatory wobec postaci "tradycyjnych". Szukajcie OC, może dawnych krajów leżących na tych terenach, jeśli chcecie takie coś tworzyć.
6. Postać bez niepodległości, jeśli nie została zdefiniowana przez Himę w mandze, musi mieć w świecie rzeczywistym własny rząd, prawo, a najlepiej autonomię. Nie chcemy zbytniego rozdrobnienia.

Konto i multikonta
1. Regulamin, który teraz czytasz należy podpisać. Czytelnie.
2. Ważna jest aktywność usera tak na CB, jak i w postach. Uprasza się więc o możliwie częste wizyty na forum, branie udziału w grze.
3. Jeśli przez miesiąc danego usera nie będzie, a w temacie do spraw nieobecności nie będzie informacji usprawiedliwiającej, konto jest kasowane w trybie natychmiastowym.
4. Aby dostać zgodę na multikonto, trzeba grać minimum trzy miesiące na forum. Po tym czasie pytać się któregoś z adminów. Zezwalam na trzy konta na jedną osobę, ale wśród nich nie będzie bliskich powiązań rodzinnych oraz tylko jedna postać będzie kanoniczna.
5. Po utworzeniu multikonta należy się zameldować w temacie z ich spisem.
6. Avatar nie większy niż 150x300, powinien zawierać tylko lub wyróżnioną na tle innych postać.
7. User ma możliwość grania na ChatBoxie bez karty postaci przez 5 dni od momentu rejestracji. Po upływie tego czasu będzie ustawicznie wywalany z chatboxu przez admina z rozkazem "idź pisać kartę, wersja demo się skończyła" (i tak was kochamy!)

Karty Postaci:
1. Na napisanie KP masz drogi czytelniku 14 dni.
2. W temacie podany jest wzór karty. Nie jest on sztywny i ramowy, jednakże zawiera najważniejsze punkty, których pominąć w karcie nie wolno. Dodatkowe punkty pisane przez usera są jak najbardziej dozwolone.
3. Podpunkt o wyglądzie można uzupełnić dwojako:
Pierwsza metoda, to zrobienie długiej notatki na temat tego, jak dana postać wygląda, opisanie wszystkich aspektów.
Druga metoda, to zrobienie krótkiej, ogólnej notatki oraz wrzucenie minimum dwóch odnośników do obrazków z daną postacią.
4. Jeden obrazek postaci na początku KP wyświetlić.

Zasady pisania na CB:
1. Nie pojawiamy się znikąd i nie znikamy bez słowa – postać musi wejść i wyjść na CB, niezależnie, czy zrobi to drzwiami, oknem, szybem wentylacyjnym, czy zaklęciem. Proszę o pisanie postów w fabule wprowadzających i wyprowadzających postać.
2. Nie robimy spamu. Piszemy jak najmniej postów pod sobą. Nie robimy z cb typowego gg, nie nadwyrężamy entera, trzymamy poziom. Przykładowo:
Dobrze:
- *zerknął na Arthura zdziwiony* Ale przecież powiedziałeś, ze ją kochasz…
- *zawołano go, to odwrócił siedo Yao* Tak, słucham Ciebie?
- (*się do // Ludzie, a w ogóle…)
Źle:
- Anglik, słuchaj
- ty byłeś ostatnio
- na imprezie u Szkota
-co nie?
- Słuchaj, widziałeś może
- Tamtą lalę w różowym?
3. Nie wklejamy obrazków na CB.
4. Do zmian na fem!, male!, chibi! nic nie mam. A nawet – zachęcam do większej kreatywności. Tutaj każdy może się zmienić w co tylko chce. Jedynym ograniczeniem jest to, że zmiana taka trwa 24 godziny i jest możliwa 3 razy w miesiącu, biorąc pod uwagę miesiące kalendarzowe. Terminy tych zmian meldujemy w okienku w swoim profilu, specjalnie do tego utworzonym.
5. Jako userzy piszemy w nawiasach. Poza nawiasami – mówimy jako postać. Proste?
6. CB jest dokładnie opisane w stosownym temacie. Jeśli postacie wychodzą na spacer poza CB, lepiej jest przenieść się na prywatny komunikator. Wprowadzanie dodatkowych elementów, jak np. drugie akwarium, dodatkowych pomieszczeń nie jest mile widziane, acz nie zabronione. Lepiej jest zapytać się admina, jeśli jest dostępny bądź rzucić post w temacie do propozycji. Pomysły userów są wyrażane sporą aprobatą.
7. Porno-time jest między 1 w nocy a 8 rano. Pisanie o innym czasie jest dozwolone, jeśli wszystkie obecne na CB osoby wyrażą zgodę na erotykę. Należy uszanować dobry smak innych.
8. MOŻNA zabijać innych. Zabita osoba ma pół godziny przerwy. Po tym czasie następuje spawn na kamieniu runicznym.

Rozgrywki:
1. W temacie rozgrywki powinno być podane miejsce, gdzie rzecz się dzieje. W przypadku Zmienników w nawiasie uprasza się o podanie nazwy filmu/książki/mangi/anime/czego innego. Przykładowo: "Lodowiec na Csille(Gwiezdne Wojny)"
2. W pierwszym poście rozgrywki przed treścią uprasza się o podanie następujących informacji:
Uczestnicy(postacie odgrywane, jeśli rozgrywka dotyczy kategorii Zmiennicy):
Typ: otwarta/zamknięta (otwarta = inni mogą dołączyć, zamknięta = nie)
Czas akcji: (tylko do Historycznych i Science-fiction, wystarczy podać rok)
3. Normalnym tekstem piszemy to, co postać robi. Od myślnika i pogrubioną czcionką to, co nasz podopieczny mówi, a kursywą to, co myśli. Przykładowo:

Zestresowała go bardzo ta sytuacja. Nie był nawykły, że ktoś tak nagle się do niego przytula, a do tego jeszcze tak urodziwa kobieta, jak ona. Co robić, co robić? brzmiało mu w głowie niczym mantra.
-Cz-czy to jest część terapii? – zapytał w końcu.

4. Jeden post ma mieć długość minimum czterech zdań pojedynczych. Mile widziane dłuższe, o wiele dłuższe.
5. W postach nie piszemy uśmieszków. Jedynie w krótkiej notce w nawiasie pod postem, słowie od usera mogą one być. Starajcie się jednak też tych notek nie dawać.
6. Dobrze dobierajcie miejsca. Macie dostępny cały świat, ponadto miejsca tzw. „randomowe”, czyli bez określenia, gdzie dane miejsce się znajduje.
7. Rozgrywki z czasów dawnych piszemy w podforum Historyczne.
8. Rozgrywki prowadzone w podforach Science-fiction oraz Fantasy są wyjęte z fabuły na CB, mogą jedynie pojawić się jako czyjś sen. nawiązanie do nich jako prawdziwych wydarzeń może wystąpić jedynie w kolejnych rozgrywkach w tych konkretnych podforach.
9. W dziale Zmiennicy można robić, co się żywnie podoba. Istnieje tylko jeden warunek – przynajmniej jedna z osób biorących udział w rozgrywce, to postać z Hetalii.

Eventy:
1. Event jest prowadzony w każdy piątek pomiędzy godziną 20.00 a 23.00.
2. Zmiana dnia eventu musi zostać zgłoszona minimum 3 dni wcześniej przez Mistrza Gry (MG) w ogłoszeniach (jeśli wybrany MG nie jest adminem, ma obowiązek zgłosić to minimum 4 dni wcześniej do administracji, zaś admin do 3 dni przed początkiem eventu ma obowiązek zamieścić takowe ogłoszenie). Zmiana czasu (godzin eventu) musi zostać zgłoszona do 24 godzin przed jego rozpoczęciem.
3. Są dwa rodzaje eventów. Jeden zawiera fabułę i przenosi postacie w trybie zwykłym do odpowiedniej krainy. Drugi typ nie ma fabuły, a jedynie nadaje zmianę każdej postaci (modyfikator) oraz zmienia świat, w którym oni się znajdują. Przykład tego drugiego: Każda postać została zmieniona w jakiegoś elfa (mroczny, Wysoki, złoty, itp.), zostali przeniesieni do lasu. Każdy event prowadzi Mistrz Gry.
4. W wypadku prowadzenia eventu z modyfikatorami dana postać zachowuje się bardziej pod modyfikator, a mniej pod siebie. Nie możemy jednak całkowicie zapomnieć o kanonie.
5. Mistrz Gry w każdym evencie jest JEDEN. Jeśli MG uzna, iż nie da rady sam, może wybrać sobie Zastępcę (ZM), jednak to zdanie Mistrza jest najważniejsze.
6. Domyślnie MG jest jeden z adminów, jeśli jednak user chce poprowadzić kolejny event, ma do tego prawo, jednak musi to zgłosić na 5 dni przed rozpoczęciem eventu oraz przypomnieć się na dzień lub dwa przed.
7. Decyzja Mistrza Gry jest najważniejsza i niepodważalna, jednakże mistrz NIE MA PRAWA prowadzić eventu dla SIEBIE. Event jest dla ludzi, dla zwykłych userów, więc ich propozycje, pomysły oraz typowanie należy brać pod uwagę. To też nie oznacza, iż MG musi prowadzić rzecz pod dyktando userów. Należy tak wyśrodkować swoją wizję eventu i pomysły graczy, by spleść je w jedno. Przykład:
MG mówi: Znaleźliście się w strasznym i ciemnym lesie. I tylko jedna droga jest w miarę widoczna i wydeptana.
Polska: *A co tam! Pobiegł między drzewa w losowym kierunku, zawieszając*
MG mówi: W porządku, Polska pobiegł w losowym kierunku, po czym potknął się o wystający korzeń, a z kierunku przed sobą usłyszał warczenie wilka.
… Ze strony administracji: Kreatywność graczy jest naprawdę bardzo mile widziana i dobry Mistrz Gry potrafi z niej czerpać, ulepszając tym samym tę rzecz, którą prowadzi. Jeśli jednak projekt eventu jest zrobiony na bardzo ścisłych ramach albo przedstawia historię i MG nie życzy sobie tego, by ktoś modyfikował jego wymysł, powinien to zaznaczyć na początku eventu.
8. MG nie może też ingerować za bardzo w grę userów. Nie wolno mu decydować za nich, co ich postacie czują ani gdzie idą, może jedynie zwracać uwagę na ten element fabuły, który chce ruszyć, dając graczom (ludziom) znak, co powinni zrobić.
9. Postacie, które są od początku w fabule wchodzą do niej po poście opisowym MG. Spóźnialscy jednak takiego przywileju nie mają. Mistrz Gry musi ich wprowadzić. Dobry MG zawsze zadaje pytanie osobie, która dołączyła po czasie, czy dana osoba chce, by ją wprowadzić, jednak nie wszyscy o tym pamiętają. Wtedy prosimy, ale dana osoba w nawiasie poinformowała MG, że chce dołączyć. Dobrze jest też, jeśli MG w nawiasach wyjaśni spóźnionemu po krótce, co się dzieje w fabule. OFICJALNIE ZABRONIONE JEST WCHODZENIE SAMODZIELNIE! To nie jest zwykłe CB, to event, zatem musi zostać zachowana płynność fabuły i całkowita kontrola Mistrza nad tym, co się dzieje.
10. Bywają sytuacje na evencie, że to, czy dane pomysły graczom się powiodą nie są pewne (są to wszelkiego rodzaju bójki, specjalne ataki, skoki na dość sporą odległość i tym podobne). W takich przypadkach dobrze jest, jeśli Mistrz Gry ma przy sobie kostkę. Prosi się graczy, by ufali MG w tym jak rzucają i jak przeliczają ilość oczek na sytuację, tak samo wymaga się od MG, by byli bezstronni i rzucali raz, nie zaś aż osiągną swój wymarzony efekt. Nie wymagamy też posiadania kostek D&D, aczkolwiek, jeśli MG takową ma i się na nich zna, to bardzo dobrze o nim świadczy.
11. CAŁY event, od góry do dołu ma zostać zarchiwizowany dla potomnych. Za kopiowanie domyślnie odpowiedzialny jest Mistrz Gry, jednak może to zrobić inna osoba (jeśli on ją o to poprosi lub jeśli takowa sama się zgłosi)
12. W kopii eventu znajduje się jedynie fabuła oraz posty Mistrza. Posty wejścia i wyjścia z chatboxu userów oraz wszelkie rzeczy pisane w nawiasach mają zostać wykasowane. Dlatego też uprasza się, by rozdzielać posty z fabułą i posty z nawiasami, gdyż inaczej obrabianie kopii jest dość problematyczne. Posty mistrza, ponieważ zawsze są na ChatBoxie pogrubione, prosi się również, by pogrubiać w kopii do wspomnień z CB ([.b]---[/.b] – tylko bez kropek).
13. UWAGA! Osoba, która obrabia kopię eventu MA PRAWO poprawiać wasze literówki, spacje i tym podobne rzeczy (wyjątkiem jest, jeśli te błędy robione są specjalnie). Również: Jeśli dana osoba rzuciła post z błędem i później drugi z poprawką, to osoba korygująca poprawia ten pierwszy post, a ten drugi kasuje.
14. osoba, która obrobiła kopię eventu umieszcza go jako nowy temat we Wspomnieniach z Chatboxu. W tytule podaje nazwę (ustaloną przez MG) oraz osobę, która daną rzecz prowadziła. Do posta właściwego przekleja całą kopię eventu po modyfikacji o niepotrzebne rzeczy. Przy najbliższej okazji jeden z administratorów wejdzie w ten temat i go zablokuje.
15. Kod do wpisania dla mistrzów gry, do pogrubionego posta: /.me MG mówi: - bez kropki. I analogicznie można wpisać „robi”, „śmieje się” i tym podobne rzeczy.


Ja, Roderich Edelstein, składam swój podpis pod tymi zasadami i nadaję im wagę regulaminu całego forum. - składa podpis


Ostatnio zmieniony przez Austria dnia Czw Maj 09, 2013 8:24 pm, w całości zmieniany 11 razy

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Go?? Pon Sie 20, 2012 11:33 am

Podpisuję regulamin
Rinyalusihn Seathorn

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by San Marino Pon Sie 20, 2012 9:30 pm

Si, zgadzam się~

Maria Vargas
San Marino
San Marino

Rodzina : Ludy Romańskie
Liczba postów : 188
Skąd : Z niewielkiej enklawy ukrytej wśród wzgórz

Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Wto Sie 21, 2012 1:08 pm

Oui, oui! Podpisuję.

Francis Bonnefoy

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Wto Sie 21, 2012 9:00 pm

Podpisuję~~

王耀

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Admin główny Wto Sie 21, 2012 10:15 pm

INFORMUJĘ, ŻE REGULAMIN ULEGŁ ZMIANIE!
1. W temacie rozgrywki powinno być podane miejsce, gdzie rzecz się dzieje. W przypadku Zmienników w nawiasie uprasza się o podanie nazwy filmu/książki/mangi/anime/czego innego. Przykładowo: "Lodowiec na Csille(Gwiezdne Wojny)"
2. W pierwszym poście rozgrywki przed treścią uprasza się o podanie następujących informacji:
Uczestnicy(postacie odgrywane, jeśli rozgrywka dotyczy kategorii Zmiennicy):
Typ: otwarta/zamknięta (otwarta = inni mogą dołączyć, zamknięta = nie)
Czas akcji: (tylko do Historycznych i Science-fiction, wystarczy podać rok)
Rzecz dotyczy rozgrywek. Jednocześnie Plany Rozgrywek zostają zlikwidowane.

4. Do zmian na fem!, male!, chibi! nic nie mam. A nawet – zachęcam do większej kreatywności. Tutaj każdy może się zmienić w co tylko chce. Jedynym ograniczeniem jest to, że zmiana taka trwa 24 godziny i jest możliwa 3 razy w miesiącu, biorąc pod uwagę miesiące kalendarzowe. Terminy tych zmian meldujemy w okienku w swoim profilu, specjalnie do tego utworzonym.
Ten podpunkt został wyjęty z kategorii dotyczącej CB. Okienko do wpisywania zmian zostało już wprowadzone, temat nie zdążył powstać.


Ostatnio zmieniony przez Austria dnia Wto Sie 21, 2012 11:20 pm, w całości zmieniany 1 raz

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Rosja Wto Sie 21, 2012 10:57 pm

Podpisuję. ~

Иван Брагинский
Rosja
Rosja

Rodzina : Słowianie
Liczba postów : 129
Skąd : Warszawa

Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Go?? Pon Sie 27, 2012 5:27 pm

Podpisuje~
Victoria Picault~

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Nie Wrz 02, 2012 4:59 pm

Podpisuję, podpisuję, żeby nie było, że nie XD

Im Hyung Soo~

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Wto Wrz 04, 2012 6:41 pm

Tak jakby podpisuję Feliks Łukasiewicz~

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Admin główny Sro Wrz 05, 2012 6:52 pm

Zdejmuję obowiązek wprowadzania dopisków w kartach, gdyż nikt jakoś tego nie egzekwuje, a napominanie was robi się denerwujące. Akcepty dostają wszystkie osoby, którym karty zostały wstrzymane tylko z tego powodu. No cóż. Mimo wszystko regulamin znać musicie.

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Go?? Czw Wrz 20, 2012 5:41 pm

Taurys~ Podpisuję.

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Go?? Czw Paź 04, 2012 6:17 pm

Podpisuje
Nataniel Edelstein~

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Syberia Sob Paź 06, 2012 7:57 am

Podpisuję...
Anastazja Charakowa
Syberia
Syberia

Rodzina : Słowianie
Liczba postów : 90

Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Sro Lis 14, 2012 6:26 pm

Jeżeli Braciszek nie ma nic przeciwko, to też podpiszę~
Lili Zwingli ^^

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Go?? Czw Lis 15, 2012 12:30 am

Podpisuję bez zbędnych słów.

本田菊

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Święte Cesarstwo Rzymskie Pią Lis 16, 2012 6:43 pm

Signans, podpisuję.

Sacrum Romanum Imperium
Święte Cesarstwo Rzymskie
Święte Cesarstwo Rzymskie

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 36

Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Go?? Sro Gru 05, 2012 4:12 pm

Hah, skoro trzeba, to podpiszę!

~Antonio Fernandez y Carriedo

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Pią Gru 07, 2012 7:04 pm

*czyta, czyta* Ty sobie chyba kpisz kuzynie. Czytelnie? Ich, zagilbisty Prusy mam się podpisywać CZYTELNIE? Nie ma takiej opcji.

*bazgrze swoimi zawijasami* Gilbert Beilschmidt

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Czw Gru 13, 2012 11:22 pm

awò, awò~! Safir Diarra

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Sob Gru 15, 2012 11:11 pm

Podpisuję~
Feliciano Vargas

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Go?? Pon Gru 31, 2012 3:47 am

4. Jeden obrazek postaci na początku KP wyświetlić.
Yoda napisał to XD

Im Yong Soo- ... *Patrzy na okienka wyżej...* A gdzie możliwość powiększenia napisu?! I ja mam teraz tak żyć z małym podpisem?! Przecież każdy wie, że duże jest lepsze. No cóż, po prostu zrobię różowy podpis -3-
*Nagle pojawia jej się drugie okienko* ... Okay, teraz będzie duży i różowy.

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Pon Gru 31, 2012 4:50 pm

Podpisuje


Arthur Kirkland

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Gość Pon Gru 31, 2012 5:24 pm

Raivis Galante

Gość
Gość


Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Admin główny Nie Sty 13, 2013 9:07 pm

ZOSTAŁ DODANY PUNKT W REGULAMINIE!
7. User ma możliwość grania na ChatBoxie bez karty postaci przez 5 dni od momentu rejestracji. Po upływie tego czasu będzie ustawicznie wywalany z chatboxu przez admina z rozkazem "idź pisać kartę, wersja demo się skończyła" (i tak was kochamy!)

Z wyrazami szacunku (i współczucia)
~ Administracja

Admin główny
Admin

Rodzina : Germanie
Liczba postów : 637

Powrót do góry Go down

Regulamin forum Empty Re: Regulamin forum

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Powrót do góry

- Similar topics

 :: Formalności :: Śmietnik :: Inne

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach